Valmiita tatuointimalleja?

Listailkaapa tähän linkkejä, joista löytyy valmiita tatuointikuvia. Oon tässä jo tovin etsiskellyt, mutta löydän vain kuvia jotka on jo ihmisen ihossa, enkä tee noilla mitään. Olis tarkoitus löytää inspiraatio jostain kuvasta, editoida sitä sopivaksi ja tulostaa paperille, sekä kiikuttaa se tatuoijalle.

Eli sellaisia valmiita sapluunoita, joissa kuva on vielä paperilla (tietokoneen ruudulla), ei ihossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon tässä jo tovin etsiskellyt, mutta löydän vain kuvia jotka on jo ihmisen ihossa, enkä tee noilla mitään. Olis tarkoitus löytää inspiraatio jostain kuvasta, editoida sitä sopivaksi ja tulostaa paperille, sekä kiikuttaa se tatuoijalle.

Niin siis haluatko neitseellisen kuvan (?), koska en ymmärrä miksi jo hakatuista kuvista ei voisi saada inspiraatioita/editoida/kiikuttaa tatuoijalle...

Listailkaapa tähän linkkejä, joista löytyy valmiita tatuointikuvia. Oon tässä jo tovin etsiskellyt, mutta löydän vain kuvia jotka on jo ihmisen ihossa, enkä tee noilla mitään. Olis tarkoitus löytää inspiraatio jostain kuvasta, editoida sitä sopivaksi ja tulostaa paperille, sekä kiikuttaa se tatuoijalle.

Eli sellaisia valmiita sapluunoita, joissa kuva on vielä paperilla (tietokoneen ruudulla), ei ihossa.

Meinaatko tähän tyyliin?

morda6.JPG

Jos, niin googleta esim hakusanoilla tattoo flash, niin jotain löytyy kyllä.

Monessa tatskamestassa on kansioittain kuvia mistä valita. Ite oon löytäny kummatkin tatskakuvani sellasista kansioista ja niitä on sitten muokattu mieleisekseni ennen ku ne on hakattu ihoon.

Miksi et voi viedä tatuoijalle kuvaa ihossa olevasta tatuoinnista, ja pyytää häntä muokkaamaan kuvan sellaiseksi kuin haluat?

Stockalla myydään sellaisia tattoo lehtiä, joissa oli noita kuvia valkosella pohjalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom