Valmiiksi maustetut rahkat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kohmelo
  • Aloitettu Aloitettu
M.U. sanoi:
Miten paljon sitä funlightia kannattaa laittaa 500g rahkapurkkiin? Oon milbonaa muutaman purkillisen, mutta en oo kertaakaan saanut siitä hyvän makuista. Maistuu aina vähän niin kuin oksennukselle.

Purkki ananasmurskaa 250-300g rahkaa tekee kanssa ihan hyvää. Olen em. tavalla syönyt jo useita satoja kiloja rahkaa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
M.U. sanoi:
Miten paljon sitä funlightia kannattaa laittaa 500g rahkapurkkiin? Oon milbonaa muutaman purkillisen, mutta en oo kertaakaan saanut siitä hyvän makuista. Maistuu aina vähän niin kuin oksennukselle.

Kyllä sä sitten huomaat, kun menee liikaa :D

Ite lorautan puoleen kiloon, ehkä jotain puoli desiä. Metsämarjanmakuinen on parasta rahkan kanssa.

Oma uus löytö on myös makeutusjauhe + kaneli Ehrmannin päällä. Nam.

Heikki722 sanoi:
Kyllä sä sitten huomaat, kun menee liikaa :D

Ite lorautan puoleen kiloon, ehkä jotain puoli desiä. Metsämarjanmakuinen on parasta rahkan kanssa.

Oma uus löytö on myös makeutusjauhe + kaneli Ehrmannin päällä. Nam.

Kaneli onkin aika kova sana rahkan maustamisessa, ite joskus laitoin aina omena Fun-lightia, ja kanelia, sekä satunnaisesti avokadoa, niin sai mukavan rasvaisen maun :)

ehrmann on kätevä siinäkin mielessä, että sopiva määrä funlightia siihen on sen verran kuin purkkiin mahtuu rahkaan koskematta :)

Oma suosikkini on vadelma, metsämarja ja mansikka kierrossa vaihtelun vuoksi aina välillä.

Rahka, rasvatonta maitoa ja loraus päärynen makuista mehutiivistettä.
Tuosta tulee hyvää, Peittä sen rahkan oman maun melkein kokonaan.

joo-o... itse ostin tänään 3purkkia funny-rahkaa... mansikan makuista.

upposi ainakin todella helposti, mutta 100g sitä rahkaa sisältää proteiinia vain 6grammaa !! mutta jos ton yhen maustetun rahkapurkin lisää mun mättämispäiviin, niin ei siitä kyllä haittaa ole.. heh.

ps. mättämispäivään kuuluu: 2-3purkkii raejuustoo, 2-3purkkii ananasta, 1-2purkkii tonnikalaa, 2-4keitettyä kananmunaa. ja sitten tuo rahka :)

siis nuo on ruoan lisäksi.

Syökö/pitääkö välipäivinäkin mättää proteiinia samaan tahtiin kun treenitpäivät sun muut, että olis optimaalista lihaskasvun kannalta eli miten on? Eli vedänkö silloinkin ne 2 proteiiinidrinkkiä ja muut rahkat kanssa?

Levossa se pala kasvaa eli joka päivä vaan sitä prodea koneeseen!

itellä dieetillä semmone aamupala et 250g maitorahkaa (maustamatonta off horse) 1dl kaurahiutaleita+ palottelee yhden omenan sekaa ja vaik maustamatonta yugurttii viel sekaa desi. viddu o loistava aamupala ! njami

ja ravintoarvot on loistavat :5:

Isoarska83 sanoi:
Syökö/pitääkö välipäivinäkin mättää proteiinia samaan tahtiin kun treenitpäivät sun muut, että olis optimaalista lihaskasvun kannalta eli miten on? Eli vedänkö silloinkin ne 2 proteiiinidrinkkiä ja muut rahkat kanssa?

Ehdottomasti! Lihas kasvaa levossa ja proteiinilla lihas tehdään. Hiilarit ja rasvat antaa potkua treeniin, hiilarit käynnistää palautumisen ja treenikertojen välillä runsas proteiinin nauttiminen mahdollistaa lihaskasvun.

Siis totta helvetissä syöt välipäivinä reilusti proteiinia. Jos haluat, voit välipäivinä syödä noin 500 kcal vähemmin hiilareita ja rasvoja mutta proteiineja syöt paljon!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom