Valmentaja Helsinkiläiselle fitness aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Storm
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
45
Mistähän voisin saada itselleni valmentajan?
... Tähtäimessä fitness kisat 2006...
:)

Fitnessliitosta voi kysellä valmentajaa.

Tosin itse sieltä joskus kyselin eikä sieltä paljon apua tippunut. Tarjosivat joitain vuosia sitten valmentajaksi ihmistä, jonka kisat meni aina penkin alle. Itse haluan valmentajan tietävän, mistä puhuu. Tietenkin, jos valmentajalla on muunlaista näyttöä osaamisestaan (esim. valmennettavat menestyy), niin sekin kertoo, että tietää mitä tekee.

Storm sanoi:
Mistähän voisin saada itselleni valmentajan?
... Tähtäimessä fitness kisat 2006...
:)
Suosittelen esimerkiksi Kohosen Jaanaa Mayorsilta. Tehnyt monelle fitness-
tytölle kisadietit ja itselleen siinä ohessa. Vuosien työ puhuu puolestaan!
Ja muitakin hyviä tietysti löytyy..luottaisin itse sellaiseen valmentajaan,jolla näytöt puhuu puolestaan :)

Sama juttu mietinnässä täälläkin. Nyt vihdoin, kun on saanut kohtuullisen pohjan rakennettua, olisi hienoa löytää hyvä, kokenut ja sympaattinen valmentaja. Paljonhan olen matkan varrella oppinut, mutta teen taatusti joitain asioita edelleenkin pieleen, tehottomasti tai liian vaikeasti - ja vieläpä huomaamatta sitä itse.

Noh, eipä tässä vielä mitään kiirettä ...

Kannattaa selvittää miten valmentajan valmennettavat on menestynyneet ja miten valmentaja itse on menestynyt. Itse kerran erehtynyt ottamaan "sian säkissä"... :hyper:

emiliana sanoi:
Kannattaa selvittää miten valmentajan valmennettavat on menestynyneet ja miten valmentaja itse on menestynyt. Itse kerran erehtynyt ottamaan "sian säkissä"... :hyper:
Niinpä..mutta kannattaa myös muistaa, että se on valmennettavasta itsestään pitkälle kiinni mikä se loppukunto lavalla on, valmentaja antaa ohjeet, mutta noudattaako kaikki niitä? Itse voi sössiä kuntonsa täysin oli valmentaja kuka hyvänsä. Paljon on kiinni myös rakenteesta; toisilla on "rakenneongelmia" melkein mahdoton lähteä korjaamaan lihasmassan lisäämisellä tai muulla konstilla - ainakaan pienessä ajassa.. ja esim. fitneksessä toiset haluavat sinne lavalle samantien, joten valmentajilla on varmasti hiukan miettimistä välillä.
Varmasti yksi tärkein asia on se, että valmentajan ja valmennettavan kemiat pelaa ja molemmilla on sama tavoite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom