Valmentaja Charles R Poliquin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -elgen-
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupallisuudesta: Olen nähnyt miten homeopaatti antoi sairaalle pikkulapselleen omaa "lääkettään". Uskon, että pääosin erilaiset lisäravinnekauppiaat uskovat omaan asiaansa, ihan niinkuin oletan esim. pappien pääosin uskovan Jumalaan. Toki varmaan joukossa on kylmiä markkinamiehiä, kuten leipäpappejakin.

Mutta asiasta:

- Mulla on tuossa jemmassa seitsemän (!) tutkimusta, joiden mukaan glutamiinisupplementaatiosta ei ole mitään ergogeenista (suorityskykyä parantavaa) hyötyä. Tällä hetkellä en ehdi linkittelemään mutta jos joku vaatimalla vaatii niin sitten ei auta..

Onko kaikki 20 (+seleenikysteiinit ym. erikoisuudet) aminohappoa testattu samalla tavalla kukin erikseen?

Se kai on moneen kertaan todettu, että terve ihminen voi ottaa yksittäistä aminohappoa isonkin annoksen vaaratta. Testaaminen ei siis kaiketi ole ainakaan vaaraksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko glutamiini yksinään vastenmielisen makusta?

Josko tota kokeilis ku haittaa tuskin on ja ei hinta nyt niin paha ole.

edit, siis yksinään tarkoitan jos laittas esim 20g puoleenlitraan vettä.

kannattaa lukea koko threadi läpi, mutta itse en voi herkkäkehoisena ottaa mitään suolahappoa tai pepsiiniä. auttaa ruoansulatuksessa, mutta tuntuu kehossa pahalta. glutamiinikirjoitus on poistettu, ts. tainnu olla liian kontroversiaalinen. veikkaan, että jos poliquin suosittelee sitä, hän on myös käyttänyt sitä paljon menestyksekkäästi. hän on kuitenkin kaikista menestynein voimailuvalmentaja.

Brightest flame burns quickest, eiks se puhunu kieliä ym. älykkyyttä ollu aika paljon, ei pelkästään treenijutuissa valmennuksessa hyvä?

Suositut

Back
Ylös Bottom