Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
Sopivasti Ehrnamin sävyyn purkki että osuu pakkislaisen käteen :D

Eihän nyt tietenkään "pysty" pistämään mitään Rainbow, Xtra, Ehrmann hintaa..luulisin. Pitää silti maistella.

Kerrankin Valiolta jotakin missä ei käytetä e202:sta säilöntäaineena.

Tähän vähän off topic väliin:

Eilen täälä paikallises cittaris maitohyllyjen kohdassa huomasin kaupan lapun jossa luki: "hyvät ehrmann rahkan ostajat. Valikoimiinne on tullut uusi skyr rahka, joka on korkeaproteiininen herkku. Löytyvät jogurtti osastolta." Hiukan nousi hymy kasvoille :D (ps. mä en ainakaan tykännyt yhtään Skyr:stä :S :D Olin jo testannut sitä kyllä aiemmin tuota lappusta :D)

Heh heh, Valio yrittää vallata Ehrmannilta markkinoita. Saas nähä onnistuuko. Toi purkin värivalinta oli kyl vähä niinku isku vyön alle. Aika mauton temppu.

Heh heh, Valio yrittää vallata Ehrmannilta markkinoita. Saas nähä onnistuuko. Toi purkin värivalinta oli kyl vähä niinku isku vyön alle. Aika mauton temppu.

Mitä ihmettä mauton temppu?!

Ei ollut S-marketissa vielä eilen noita. Olen yllättynyt miten halvan hinnan Valio on heittänyt tuolle kun eikös se Valion perusrahka maksa yli euron purkki? Hyvä homma. Tosin Rainbow rahka rulaa vieläkin eniten.

No jopas on, jos hintakin vielä ehrmannin lukemilla niin tätä vois alkaa ostamaankin. Jos sitä kohta kävis kattomassa joko paikalliseen s-markettiin tuota olisi tullut. Pisti kyllä hymyilyttämään tuo samannäköisyys ehrmann purkkia kohti :D

Heiheihei! Tämähän taitaa olla lopputulos siitä pakkiksella(kin?) pyörineestä rahkakyselystä. Ja siellä muistaakseni laitettiin jotain pisteitä tyyliin "Hinnan merkitys 1-5". Jos tämä nyt on hyvän makuista ja koostumus on hyvä niin en yhtään ihmettelisi jos vallottais suuren osan rahkamarkkinoista. Tämähän suorastaan huutaa sitä että tarkoitus on yrittää syrjäyttää ehrman ainakin osittain.
Tietenkään ei olis ollut mitään järkeä tehdä siitä kalliimpaa kuin ehrman, koska silloin siitä ei olis kyllä tullut mitään. Hinta on selvästi yks erittäin tärkeä tekijä ehrmannin suosioon.

Back
Ylös Bottom