Valioliiga 07-08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FracTall
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juu, ei kyllä lähtenyt kausi omien valintojen kanssa parhaalla mahdollisella tavalla.
Pari ehkä typerää kysymystä..
1. Mennäänkö koko kausi näillä samoilla tyypeillä vai voiko niitä mahdollisesti ostella ja myydä pitkin kautta? Ja jos voi niin mistä?
2. Saako peli muodostelmaa vaihdeltua? Esim kolmen kärkeen?

-Jari-

1. Voi mennä jos ehdottomasti haluaa, mutta kannattaa vaihtaa huonoja pois varsinkin jos joku esim. loukkaantuu. Transfers - nappulaa painamalla pääsee valitsemaan äijiä pois ja uusia tilalle. Voit tehdä yhden vaihdon ilmatteeks kerran viikossa. Ja sitten jokaisella pelaajalla on yks Wild Card, millä voi vaihtaa niin monta pelaajaa ku haluaa, mutta sen voi käyttää vain kerran.
2. Kyllä saa. Otat vaan keskikentältä tai puolustuksesta jokun äijän pois (siitä keltaisesta kolmiosta) ja sitten pistät vaihdosta uuden äijän tilalle (vihreä kolmio).

eihän tuo oikein lähtenyt,heti lähdössä jäin P-Pstä 16 bongoa (mikäli olen oikein ymmärtänyt),Hleb,Andy Johnson ja Roque Santa Cruz toi kolmestaan yli puolet mun pistesaaliista,kertoo jotain...
mutta,täältä noustaan vielä

Akseli moon PPT (Porin Pallo Toverit).

Ja mitä vittua? Roque Santa Cruz! Jätkä ei todella tiedä jalkapallosta yhtikäs mitn. ;)

Tänään olis muutama jätkä tulessa kun Tottenham ja Everton kohtaa. Vois laittaa sen Bentin alotukseen jumalauta, maksoikin niin vähän siitä.

Olin muuten veikkaamassa vuoden flopiksi Svennistä, onneks en veikannut.

Tällä viikolla muuten ManU-City, legendaarinen derby heti alkukaudesta. Pakko ettiä luukku missä voi tsekata kyseisen matsin.

Alec, Roque on torstaina Myllykoskella. Ootko siellä kameran ja nimmarivihkon kanssa?;)

roque oli hyvä ja halpa.perkele.hyökkäyksen vaihtomies,aloituksessa mulla on dimitar berbatov ja andy johnson

Muuten, onko tää sellasta samanlaista veivaamista pelaajien kanssa kuin esim champions league, että pitää vaihdella pelaajia jotka esim la pelaa, ja sunnuntaina kun on toiset pelit niin sitten kentälle taas vaihdosta sellasia äijiä jos löytyy. menee vähän pisteitä ohi kun oon intissä ja koneelle pääsee aika harvoin :D vittu meni hyvät pisteet ekalta kierrokselta ohi suun.

Ja kyllä Rogue on ylihuomenna täällä, ja meikä poaika paikan päällä hillumassa, mun elämän aikana paras tiimi mikä tänne kentälle on tullu, liverpoolissa oli pientä yritystä mutta ei sentään näin mielenkiinnolla odotettu :P

Liityin kanssa porukkaan.

Berbatovilta odotin paljon avauskierroksella, mutta aika vaisua oli. Ja oikeastaan ei tarvis vielä tänäänkään tehdä, kun mulla taitaa olla pari vastapuolen puolustajaa justiin illan ottelussa. :jahas:

Mutta jatkossa sitten sais alkaa takomaan, tai pitää miettiä muutoksia. :whip:

Paljon tapahtuu, Gardner 1-1.

e- Pitää ottaa Pienaar pois omasta tiimistä, ei oo näköjään avauksen miehiä.

2-1 Everton, Osman

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Perhana kun tekivät sen yhen. Olis vähän auttanut meikäläistä ja hidastanut putoamistani listan hännille.

Aika munatonta touhua oli kyllä Tottenhamilta, pitää miettiä, että lähtiskö Berbatovi vaihtoon vai vieläkö saa mahdollisuuden.

Taas tais tulla kivasti bongoja kaksikolta Arteta Lescott... :kippis1:

Mites Alecilla?

pitkin vittua,kiitos kysymästä.sulla on nyt kaulaa lähes saman verran kuin mulla on pisteitä :kippis1:
kiitos tottenham...

Aika helppo voitto meille eilen. Harmittaa vaan Lescotin nukahdus mistä rokottivat, mut hyvä vierastulos silti :)
Piru ku ei saa olla fantasyssä ku 3 yhdestä seurasta, en pystyny Mikeliä ostaan keskikentälle, suhteellisen vahva esitys toffeesilmin katsottuna.

Artetan valitseminen kapteeniksi on ollut eka ja ainoa hyvä veto multa. No, pientä nousua sentään. Tottenhamin jätkät alkaa meneen mun bänni-listalle, Bent vittuun.

1. Voi mennä jos ehdottomasti haluaa, mutta kannattaa vaihtaa huonoja pois varsinkin jos joku esim. loukkaantuu. Transfers - nappulaa painamalla pääsee valitsemaan äijiä pois ja uusia tilalle. Voit tehdä yhden vaihdon ilmatteeks kerran viikossa. Ja sitten jokaisella pelaajalla on yks Wild Card, millä voi vaihtaa niin monta pelaajaa ku haluaa, mutta sen voi käyttää vain kerran.
2. Kyllä saa. Otat vaan keskikentältä tai puolustuksesta jokun äijän pois (siitä keltaisesta kolmiosta) ja sitten pistät vaihdosta uuden äijän tilalle (vihreä kolmio).

Kiitos näistä. Meni eka loukkaantunut pelaaja heti vaihtoon.

Sitten sellasta kelailin, että mistäköhän voisi väijyä mahdollisia joukkueiden aloituskokoonpanoja. On meinaan tullu molemmilla kierroksilla laitettua sellasia pelaajia kentällä jotka ei oo sitten ollutkaan pelaavassa kokoonpanossa mukana...

Kiitos näistä. Meni eka loukkaantunut pelaaja heti vaihtoon.

Sitten sellasta kelailin, että mistäköhän voisi väijyä mahdollisia joukkueiden aloituskokoonpanoja. On meinaan tullu molemmilla kierroksilla laitettua sellasia pelaajia kentällä jotka ei oo sitten ollutkaan pelaavassa kokoonpanossa mukana...

Tuolta vois löytyä
http://www.premierleague.com/page/Home/0,,12306,00.html

Sieltä pääsee jokaisen joukkueen tietoihin, match previews valikossa on seuraavaan matsiin pukevat pelaajat ja loukkaantuneet molemmista joukkueista. Sieltä myös näkee ketkä mahdollisesti aloittaa.

Parempiakin ehdotuksia otetaan vastaan.

saakeli ku menetin sellaset 45-50 pistettä ku en lähteny heti mukaan. No nyt kerätään sitte sellasia pisteitä että pakkis väki tärisee ;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom