Vain elämää, kotimaista musiikkia uudella tavalla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyllä vaihteeks loistava jakso. Loistava sarja, pakko sanoa uudestaan.

Jari ja Erin kyllä veti hienosti mun mielstä, Jonne vahvasti kolmatena.

Olin jo tulemassa tekeen tästä ohjelmasta aiheen mutta onneksi tälläinen jo oli! Jäänyt itellä väliin mutta nyt aloin kattoon alusta asti Ruudusta ja on kyllä helvetin hyvä formaatti! Ihan mahtavan hyvä fiilis jää joka jakson jälkeen!

Yllättävän hyvin vetää Cheek vaikka en pidäkkään hirveesti hänen edustamastaan genrestä, on osoittanut kyllä osaamisensa! Samoin Jonne vetää hiton hyvin. VITTU KAIKKI NE VETÄÄ IHAN HELVETIN HYVIN! :)

Ihan hyvä formaatti kun tykkään muutenkin näistä kaikista telkun musiikkiohjelmista. Kyllä tämä Tartu mikkiin voittaa. Siltikin tuntuisi että osasta biiseistä saisi sovitettu vielä reilusti parempia/poikkeavimpia versiota.

No huhhuh, nyt tuli katottua toi Cheekin päivä. Aukes toi senkin persoona vähän. Oon pitäny Cheekiä täysin mulkkuna ja itserakkaana paskiaisena, mutta hää taitaaki olla niitä harvoja suomalaisia jotka kehtaa olla ylpeitä omista saavutuksistaan. Löytyi sieltä sitä herkempääkin puolta. Mutta tällaisena itkupillinä seuraavaksi vuorossa oleva Kaijan päivä varmaan räjäyttää potin ja vollotan koko jakson ajan, oli sen näköistä matskua luvassa :D

Ihan mieletön ohjelma ! Mukavaa kuulla kappaleita muidenkin esittäminä :) Mm. Cheekin kappaleista kuului monia hyviä ja uusia versioita, tykkään kovasti ! Odotan Kaijan päivää kovin, sillä se näytti tosi tunnepitoiselta. We'll see :)

Saatanan boksi ei ollut tallettanut perjantaina tuota, no tänään tulee uusintaja ja jos tuo paska ei sitten tallenna niin lentää takaovesta metikköön koko loota. Pääsee illalla fiilistelleen. Siis jos pääsee.

Tunnustanpa mäkin, että oon jäänyt tuohon ihan koukkuun ja tainnut itsekin tirautella muutaman kyyneleen katsoessa! Huippu! :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei saatana mikä jakso! Ei nyt kyllä tullut "tippaa linssiin" kuten parissa aikaisemmassa, mutta voi helvetti mitä versioita Cheekin biiseistä.

Olen aina tykännyt Cheekin musasta ja sillä varmaan parikymmentä mun mielestä helvetin hyvää biisiä. Ihan oikeasti tässä jaksossa oli kovia vetoja. Ensimmäiset kolme oli omaan tyyliin sovitettuja ja viimeiset kolme enempi räppäämistä ja etenkin Kaija veti kyllä kovan setin. Erinin ja Sillanpään biisit oli tosin sellaiset, että niitä kuuntelis mielellään radiosta, levyltä jne.

Loitavaa viihdettä jälleen kerran!

Toivottavasti nää vetää jonkun kimppakiertueen tai vaikka vaan yhden keikan jonne on kyllä pakko päästä.

Toivottavasti nää vetää jonkun kimppakiertueen tai vaikka vaan yhden keikan jonne on kyllä pakko päästä.

+1. Pidetään pakkismiitti ja mennään koko jengi :rock:

Mutta sitten ei itketä! Nimim. Joka jaksossa tullut muutama kyynel.. :nolo:

Toivottavasti tästä tulis joku levy. Haluan ihan hirveesti sen erinin version nahkatakkisesta tytöstä. :) Oon ihan rakastunut tähän sarjaan ja toi cheek jakso oli ihan sairaan hyvä.

Mut joo aivan loistava sarja toivottavasti tulee useampi kausi tästä. :)

- - - Updated - - -

No huhhuh, nyt tuli katottua toi Cheekin päivä. Aukes toi senkin persoona vähän. Oon pitäny Cheekiä täysin mulkkuna ja itserakkaana paskiaisena, mutta hää taitaaki olla niitä harvoja suomalaisia jotka kehtaa olla ylpeitä omista saavutuksistaan. Löytyi sieltä sitä herkempääkin puolta. Mutta tällaisena itkupillinä seuraavaksi vuorossa oleva Kaijan päivä varmaan räjäyttää potin ja vollotan koko jakson ajan, oli sen näköistä matskua luvassa :D

Kaija Koon jakson näytti kyllä siltä että herkemmät ihmiset itkee silmät päästään :D

Oon useammankin kanssa jutellut sarjasta ja ihmetyttää kuinka kaikki tuntuvat olevan ihmeissään, että miten hyvin Sillanpää vetää biisejä. Eläytyy tarvittaessa toisiin rooleihin, kuten Cheekin biisissä röyhkeäksikin. WTF? Kai sen nyt luulisi olevan selvää, että Sillanpää on varmaan omalla alallaan raudankova ammattilainen.

No on se ainakin mulle yllätys, ukon omaa tuotantoa en ole seurannut lähes lainkaan eikä sitä nyt ihan hirveesti ole aina nähnyt muuten. Sekin että on esim. hyvä iskelmätähti (tai mikä tahansa muu genre), ei ainakaan mun mielestä välttämättä meinaa että vetää hyvin lähes mitä vain. Ilmiömäinen Jari on kyllä silti ollu koko sarjan ajan, plus muutenkin hyvä tyyppi. :)

Jari on showmies henkeen ja vereen. :worship: Tämä on kyllä mun lempiohjelma tällä hetkellä. Meinasin jo lainata Cheekin levynkin kirjastosta, mutta sain olluksi. Facessa kyllä kävin painamassa tykkäysnappia Cheekin fanisivulla. Saan varmaan kuulla siitä, mutta ei se mitään. :D

Oon useammankin kanssa jutellut sarjasta ja ihmetyttää kuinka kaikki tuntuvat olevan ihmeissään, että miten hyvin Sillanpää vetää biisejä. Eläytyy tarvittaessa toisiin rooleihin, kuten Cheekin biisissä röyhkeäksikin. WTF? Kai sen nyt luulisi olevan selvää, että Sillanpää on varmaan omalla alallaan raudankova ammattilainen.

Monelle tulee yllätyksenä toi Jarin ammattitaito, varmaan paras lavakarisma suomalaisista laulajista kaikki genret mukaanlukien. Ihmetyttää miksei se ole ikinä haaveillut ulkomaille, on se pitkään ollut ihmisillä tiedossa ketkä ovat kotimaista musiikkia kuunnelleet. Jari on kuitenkin ainoa mies joka on luonut jonkunnäköisen uran tangokuningas lähdöstä, yleensä kun auraviihde lopettaa jeesaamisen ja jättää vuodeksi tyhjänpäälle, niin artisti unohtuu täysin eikä saa nostettua itseään uudelleen pinnalle, Jarilta tämä kävi aivan luonnostaan.

Nyt on pitkästä aikaa hyvää viihdettä telkkarista. Todella hyvin keksitty ja suunniteltu formaatti. On muuten täydellinen läpileikkaus kotimaisesta populaarimusikiista. Eli jokaista sukupolvea koskettava, kun on eri aikakausien artisteja mukana. On siis myös aivan nuoremmille katsojille. Sellainen määrä tunnettuja kappaleita sekä hittejä vuosien takaa, eli on kyllä ohjelmaan löydetty vakuuttava esiintyjäkaarti.

Ja no homo. Onhan tuo Jari Sillanpää aivan huikee, todellinen esiintyjä! Katsokaa nyt vaikka sieltä ruutu.fi:stä uusintana noita vetoja.

Hynynen toiseen 2. tuotantokauteen!

Hynynen ei osaa laulaa. Muuten voisi sopia tuonne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom