Vaikuttaako ruuan hinta bodaukseesi?

Kroppa tarvii ravintoa ja nyt ruuan hinta nousee. Erityisesti nousee hyvin kaloreiden hinta, lohen hinta esim. hurjassa nousussa.

Mitä kalliimpaa ruoka on, sitä kalliimpi harrastus bodaus on. Vaikuttaako ruuan hinta intoosi bodata?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En varsinaisesti bodaa, mutta eipä se vaikuta. Edullisemmin voin syödä jos haluan, ja tässä loman päätyttyä onkin taas aika tarkastaa ruokavaliota järkevämpään suuntaan.

Sen verran hyvin asiat (ainakin vielä), että vaikka ruokamenot tuplautuisivat, niin se ei aiheuttaisi ongelmia talouteen. Velkaa ei ole ja tulot kohtuu hyvät, joten vielä pärjää vähän hintavammankin lihaköntin kanssa. Toivotaan nyt kuitenkin, että ne hinnat tasaantuisivat lähitulevaisuudessa. Siihen en usko, että kaupat saaduista eduistaan sentään luopuisivat (hinnat tippuisivat).

En bodaa, mutta on kyllä tullut vähän tarkemmin katsottua, että mitä sieltä kaupasta ostaa kotiin. Toisaalta - lähet Helsingin keskustaan kaljalle, niin aivan sama maksaako se kalja 6€ vai 9€, niin sitä juodaan. Sit kun jauheliha paketti maksaa 8€ niin se on kallista :LOL:

Kertokaapa arvon lajikollegat ja muut treenailijat miten olette reagoineet nouseviin ruoanhintoihin. Jääkö jotain ostamatta, tai oletteko korvanneet joitakin tuotteita jollain? Varsinkin lihan, munien ja juustojen hinnat ovat ilmeisesti jyrkässä nousussa.

Kertokaapa arvon lajikollegat ja muut treenailijat miten olette reagoineet nouseviin ruoanhintoihin. Jääkö jotain ostamatta, tai oletteko korvanneet joitakin tuotteita jollain? Varsinkin lihan, munien ja juustojen hinnat ovat ilmeisesti jyrkässä nousussa.
Mä oon ainakin niin surkea rahan käyttäjä, että ei tuu mietittyä yhtään paljon sinne kauppaan menee rahaa. Eli aikalailla samat setit tulee kaupasta mukaan kun aina ennenkin.

Mä oon ainakin niin surkea rahan käyttäjä, että ei tuu mietittyä yhtään paljon sinne kauppaan menee rahaa. Eli aikalailla samat setit tulee kaupasta mukaan kun aina ennenkin.
Vähän samaa vikaa täällä. Nyt olen alkanut hiljalleen opettelemaan uusia tapoja. Hiilareista olen vähentänyt varsinkin monipuolisuudessaan ja laittanut säästyneet rahat lihaan ja juustoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom