Vaihtoehtoinen palautusjuoma?

Originally posted by Jortsu
Eli siis esimerkiksi normaalijuusto on ruokaa, mutta juusto, jota on jalostettu vähärasvaiseksi jotta se ei lihottaisi niin paljon kuin normaalijuusto, on lisäravinne?

Mitäs luulet? Tämä keskustelu alkaa nyt olla aika turhaa. Jos olet(te) todella sitä mieltä, että protskujauhot ja muut lisäravinteet ovat normaalia ruokaa niin aivan vapaasti. Se ei ole minun päänsärkyni. Kunhan vain sanoin eriävän mielipiteeni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiiiiii!! Tää oli kivaa ja kehittävää :p

Jep eiköhän se oo sama juu laskeeko syövänsä lisäravinteita vai ruokaa vaiko lisäravinteita ja ruokaa kunhan syö koska jos ei syö niin pienenee ja kuolee pois.

(Vaihtoehtoinen) palautusjuomani on

Iso tuoppi maitoa ja sekaan paljon kaakaojauhetta.
sen jälkeen n. tunnin päästä vaikkapa purkillinen tonnikalaa ja puoli purkkia raejuustoa yhdistelmä.

Kertokaas mikä se niissä palautumisjuomissa on niin ihanaa ?
en ole koskaan edes ravintosisältöä niistä kattonut mutta itse tuntuu että tarten treenin jälkeen proteiinin lisäksi hiilareita esim. marjoista hedelmistä tai tuosta kaakaosta.

kuitenkin se lienee se itsensä 'rääkkäminen' tie tuloksiin ja muu kuten palautusjuoman merkki , etiketin väri tms. aika merkityksetöntä...

Tottakai pitää treenata fiksusti ja syödä riittävästi ja riittävän usein (asia joka itsellä tahtoo olla vaikeinta) olisi niin pirun hauskaa syödä koko päivän energiat ja proteiinit vaikkapa vain kahdessa satsissa. mutta aina pitää lopettaa juuri kun alkaa päätä vauhtiin ...:hmmm:

Mulle joku hullu neuvo joskus että kun pistää kaksi banaania, maitoa ja raejuustopurkin tehosekottimeen, sekottaa ja juo ni hyvä tulee. En ole kuitenkaan koskaan kokeillut toimiiko, mulla on fastia, mun ei muita tartte kokeilla.

Originally posted by qwer
Kertokaas mikä se niissä palautumisjuomissa on niin ihanaa ?
en ole koskaan edes ravintosisältöä niistä kattonut mutta itse tuntuu että tarten treenin jälkeen proteiinin lisäksi hiilareita esim. marjoista hedelmistä tai tuosta kaakaosta.

kuitenkin se lienee se itsensä 'rääkkäminen' tie tuloksiin ja muu kuten palautusjuoman merkki , etiketin väri tms. aika merkityksetöntä...

Se niissä on ihanaa että jos ne sisältävät nopeasti imeytyvää hiilaria ja valmiiksi pilkottuamitäliehydrolisoituaionivaihdettua proteiinia niin se hyökkää nopeammin katabolisen tilan kimppuun.

Kuinka suuri merkitys sillä sitten on, on eri asia mutta eipähän jää kasvaminen ainakaan siitä kiinni...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom