Vahvin Mies kisoja kattomaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jullikka
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkas moni pakkislaisista on lähdössä vloppuna kattomaan Suomen Vahvin Mies kisoja Tuuriin?Tai yhtä hyvin Vahvin Nainen skabaa...
Kahtena vuonna oon ollu siel toimitsijana,mut tänävuonna ihan katsomon puolella seuraamassa kisoja.
Tervetuloa vaan tänne pohojammaalle :kippis1:

Ite olen ainakin tulossa. Tällä kertaa huoltajan roolissa. Viimeiset pari vuotta ollu ite huollettavana. :thumbs:

Koskas nää kisat ny sitte on... Vois itekki lähtiä ku lähellä asustelen

Jaakoppi sanoi:
Joo pitäähän sitä mennä ku naapurikylän poikia oon. Ja illalla puustelliin? ;)
Voishan sitä käväästä,jos tanssijalkaa alkaa vipattaa ;) Tänään muuten soittivat ja pyysivät apulaiseksi,mutta ei taida viittiä mennä kolmeksi päiväksi huhkimaan...menis pian viikko taas toipues :)
Sinoli: 3.-5.6.2005

Juu oli tarkoitus mennä (lähivusuvun yo-bileet pilanneet aiemmat katsomoreissut) mutta eiköhän appiukko järjestänyt helvetinmoisen sahausurakan just lauantaille :curs: Elikkä muut hurraa vahvoille ku tämä likka latoo lautoja taapeliin :itku: Matka ei tosin oo kauheen pitkä joten eikähän siellä sunnuntainakin vielä nähtävää ole.

Vasta suntakina miekii. Johtuu koulujen päätöspäivästä, joka on lauantakina eli naisten kisa menee vain TV:n varassa. Mutta miesten loppukisaa olisi tarkoitus sitten tulla katsomaan paikan päälle. Taitaa vain olla silloin aikainen herätys. Mihkäs aikaan se suntakin kisa alkaakaan?

Jullikka sanoi:
Klo 12.00

Tänks! Ei niin hurjan aikaiseksi aamu menekään, mie kun olen aamu-uninen. Hyvissä ajoin silti matkaan, kesäloma nääs. Tuuri osuu siihen matkan varrelle.

Luultavasti ollaan paikalla huomenna. Miesten alkukilpailua ei kyllä ehdi katsomaan koulun takia :itku:

Rockster sanoi:
onko tonne jotain pääsymaksua
Ei oo mikään päivä.

Kävin paikanpäällä haistelemas tilannetta,olihan Illikainen päälleppäin kovassa kunnossa :eek:

Jullikka sanoi:
Kävin paikanpäällä haistelemas tilannetta,olihan Illikainen päälleppäin kovassa kunnossa :eek:
joo, ite näin herran 2vkoa sitten ja olihan se karmee näky:D, tosin nuissa video klipeissä mitä tännekin on linkitetty niin ei näytä niinkään isolta mutta livenä jumalaton jässikkä.

Suositut

Back
Ylös Bottom