Vaatteet...

Eli mistä,tilaatteko sali kamppeet jostain,vai löydättekö kivoja sporttiliikkeistä,vai mistä?Jotenkin tuntuu turhalta,kun tässä kylässä on 2liikettä mistä jotain mukavaa edes löytyy,niin suurimmalla osalla on jo samanlaiset vetimet niskassa...Davidia yhtään väheksymättä...;) Pitääkö lähteä cityyn,vai oliskohan kellään ideoita?:)

Oma mielipide on se, ettei sillä vaatteella väliä, kunhan on mukava treenata.

Vähiä rahojani en käytä salivaatteisiin. Päällä siis vanhat jazzhousut ja joku narutoppi, mikä kaapista löytyy :)

Ou gaash!Siis kirjoitus taitaa kosahtaa aika pahasti "heikot ne vaatteilla koreilee",siis se ei ollu tarkoitus :rolleyes: ....Vaan nimenomaan peräänkuulutan mukavia päällä ja kulutusta kestäviä(lue pesua) lumppuja!Kamalassa roikkuvassa t-paidassa ja lökö verrareissa ei mun hikinen reeni meinaa kulkee...Ja porukka kyttää ihan liikaa,kun on toppi päällä...Luulevat että pullistelen,pah,millä:D ?

Mä panostan enemmän housuihin, esim. Casallin ja Piruetin mallistosta löytyy yleensä hyviä malleja. Yläosana onkin sitten usein joku halpis-narutoppi tyyliin H&M 7€. Piruetin vermeitä saa myös postimyynnin kautta jos ei liikkeeseen pääse.

Originally posted by Sanniella
Kamalassa roikkuvassa t-paidassa ja lökö verrareissa ei mun hikinen reeni meinaa kulkee...

No tuo on ihan totta, koska tollasissa roikkuvaatteissa tulee kuuma ja tukala olo. Ainaskin verkkarit on aika paksua materiaalia ni läähpuuh!

Ostin just alennusmyynnistä uudet Niken pöksyt urheiluliikkeestä, -40 %. Eli nyt kannattaa ostaa, kun halvalla saa. Valikoimat vaihtelee kaupoittain tosi paljon, varmaankin sisäänostajasta riippuen.

Mä olen salilla kuin mikäkin lumppujooseppi :lol2: Virttyneet jazztrikoot jalassa ja jokin kesätoppi niskassa. Siinä kohtaan tyylitaju pettää, kun muuten olen tarkka pukeutumisestani.

Mä treenaan 6 vuotta vanhoissa vermeissä. Osa on merkkikamaa, osa ei. Niin kauan kun reiät vaatteissa eivät ulotu strategisille alueille, käytän niitä. Pääasia että eivät haise.

Mulla on myös vanhat, mutta hyvät ja rakkaat Niken treenihousut. Sitten on sekalainen valikoima yläosia, jotka olen kaikki löytänyt alennusmyynneistä. Halonen varsinkin myy talvi- ja kesäalessa -50 %:lla merkkikamaa. En maksaisi kyllä yläosasta 25 euroa enempää, joten alesta ne on ostettava. Tykkään silti merkkituotteista, koska varsinkin urheilukamojen pitää kestää pesua ja pitoa ilman että alkavat haisemaan pinttyneeltä.

Mä harvoin ostan mitään kalliita vaatteita salille, ei sillä merkillä ole väliä kunhan niissä on hyvä treenata eivätkä varsinkaan tunnu ahdistavilta eli trikoot/verkkarit ja joku t-paita.

kiitti vinkeistä,tuolta casallista kävinkin jo kytsimässä...
Aivan ihanantuntuset pökät (röhnisch)kun on kerran kinttuihinsa kiskonut,niin tuntuu ettei muilla pysty edes olemaan ;)...Onneksi merkkirytkyjä kestää pestä,köyhällä ei huonoon varaa olekkaan..

Back
Ylös Bottom