Vaatekokoketju (Gasp, BB, Brachial, Gorilla Wear etc.)

Mielestäni jokaisen vähänkin itseään kunnioittavan punttipaten ja -mamman vaatelipastosta on löydyttävä vähintään jotain otsikossa mainittavien brändien tuotteita. Opiskelijana olen aikaisemmin joutunut vain ihailemaan näitä, mielestäni jopa ylihintaisia vaatetuksia, mutta elämä muuttuu ja minäkin olen päässyt töihin. Eli nyt ko. tuotteiden päätyminen omaan punttisaliarsenaaliin on hankintaa vaille valmis!

Ongelma tässä on, etten omalta paikkakunnaltani ole näitä löytänyt, joten joudun vaatteet tilaamaan. Mielelläni myöskin tilaisin oikean kokoisia, ettei tarvitse aloitella palautusrumbaa. Uskon myös, että tästä voisi olla useammalle muullekin hyötyä.

Postatkaa alle oma koko (pituus/paino) ja muutama vaatemerkki/malli sekä koko, joita kaapistanne löytyy. Toki rinnan/hauiksen ympäryskin voi olla oleellista, mutta uskon että pelkällä pituus/paino-suhteella löytyy oikean kokoisia vaatteita, sillä näissä merkeissä taitaa olla aika reilut koot yleensä.

Itse olen 192/95 kg rimppakinttu ja näin alkuun ainakin kiinnostaisi GASP/BB mesh pantsit, T-paidat ja nuo täyteläiset hupparit. T. Tuleva vaatebodari

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
188cm 115kg. Hanska ~48, rinta +130cm vyötärö ~100cm. Sunspel Riviera T-paidat XXL melko jees, tosin alkuperäinen kaulus kääntyy hieman sisään jos ei tärkkää, nyttemmin kaulusta muutettu. Aattelin saman firman Riviera-pikeen tilata seuraavaksi, katotaan miten istuu. Hilfigerin XXl pikee muuten hyvä, mutta pirun pitkä, eikä viitti housuihinkaan tunkee. Hugo Boss:in jotkut t-paidat istuu ihan hyvin, jos vaan löytää tarpeeksi isoja kokoja jostain (yleensä loppu). Hartiasaumathan noissa on solisluun pään kohdalla ja hihat alkuun hieman kiristää, varsinkin pikee-paidoissa, mutta minkäs teet. Olis ihan kiva jos siistejä paitoja tehtäisiin vähän isommillekkin ihmisille, ilman että alaosa on ihan jäätävä teltta! Ainottakaan Gaspia ei ole, eikä tule :)
UnderArmour XL-XXL menee kivasti fitistä riippuen. Olkasaumattomat ihan pirun hyviä!
Ei noilla T-paidoilla kovin mielellään yleisellä paikalla liiku, mutta tumma pikee hieman peittää ja toimii kesällä ihan mukavasti.

PS: Jos paitaa sovittaessa olkasauman päälle jää hassu nystyrä, niin se ei sitten laske millään, joten jätä ostamatta!

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom