V-käyrän mittaus

Juu juu. V-indeksi 52/100. Positiivisuus 37/100 "kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä yli 98% on elämänasenteeltaan sinua myönteisempiä"

Ja kyllä, vastasin täysin rehellisesti. Mun elämä on pelkkää stressiä ja vitutusta ja kaikki työelämässä menee aivan täysillä päin vittua. Onneksi kotona sentään menee hyvin.

Juu juu. V-indeksi 52/100. Positiivisuus 37/100 "kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä yli 98% on elämänasenteeltaan sinua myönteisempiä"

Ja kyllä, vastasin täysin rehellisesti. Mun elämä on pelkkää stressiä ja vitutusta ja kaikki työelämässä menee aivan täysillä päin vittua. Onneksi kotona sentään menee hyvin.

Mies sai justiinsa koulutusta vastaavan homman, mutta silti?

Mies sai justiinsa koulutusta vastaavan homman, mutta silti?
Ja menetti sen saman tien. Heti kun vähän pää nousee sieltä vitutuksen suosta niin joku tulee ja sotkee sut sinne takaisin.

Ja kaikista parasta on se, etten voi syyttää siitä edes itseäni, vaan umpikusipäitä pomoja.

Ja menetti sen saman tien. Heti kun vähän pää nousee sieltä vitutuksen suosta niin joku tulee ja sotkee sut sinne takaisin.

Ja kaikista parasta on se, etten voi syyttää siitä edes itseäni, vaan umpikusipäitä pomoja.

Ai, no voi perse sentääs :( Uutta matoa koukkuun sitte!

Postiivisuus 80/100, v-käyeä 24/100. Tulipas korkee v-käyrä!

"Elämä pelissä-ohjelman päähenkilöistä muistutat eniten Nina Mikkosta. Samankaltaisuus on laskettu V-indeksin, positiivisuuden ja eliniän ennusteen perusteella. "
Positiivisuus 29/100
V-indeksi 80/100 <--- :D

Positiivisuus 71/100
V-kayra 7/100 (nousi varmaan 30:lla kun nain Nina Mikkosen naaman tuossa ruudun alakulmassa)
Elinian ennuste 76v

Elkaa pojat ressatko :)

Olipas hassu testi. Positiivisuus 82 / 100 ja V-indeksi 11 / 100. Eliniän ennuste 82 v. ja elämäntapamuutoksilla mahdollisuus saada 1 vuosi siihen päälle. Kyky sietää vastoinkäymisiä on suurempi kuin 90 % kyselyyn vastanneilla.

Ja mie luulin, että minulla on juurtunut tatti tuohon otsaryppyjen kohdalle. Juhlaa.

Positiivisuus 82/100
V-indeksi 72/100 (Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 90 %:lla vastanneista.)
Eliniän ennuste 83 vuotta

Mä en kyllä ole näin positiivinen mitä testi anto ymmärtää.

Back
Ylös Bottom