Välipala proteiinien tämänhetkiset hinnat???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muuli
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan perehtynyt ihan viimepäivinä näihin. Työ kuluttaa niin paljon, että olen ajatellut ostaa jotain välipalaproteiinia ja sotkea sitä maltoon tai dekstroosiin. Tarkoitus olisi ottaa 1-2 drinkkiä päivässä. Katselin netistä hiukan noita hintoja ja aikalailla näyttävät pyörivän noin 100-120€/5Kg. Halvempaakin sais olla. Tarkotus on tehdä kimppatilaus, joten määrä liikkuu noin 5-15 kilon välissä. Missä on siis parhaat hinta/laatu suhteet tällä hetkellä???

Tampereella siis ollaan... mutta kyllähän tuo postikin kulkee =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytän nykyään 1:1 17€/kg maksavaa hyvänmakuista heraa ja olikohan noin 11€/kg maksavaa soijaisolaattia protujauhoina (niin välipaloina kuin palautuksessakin), joten paljon alle 20€/kg saa kyllä jauhonsa, jos haluaa. Tuossa herassa on etiketin mukaan noin 85% protuakin, joten ravintoarvotkin ovat kunnossa. :)

iivili sanoi:
Käytän nykyään 1:1 17€/kg maksavaa hyvänmakuista heraa ja olikohan noin 11€/kg maksavaa soijaisolaattia protujauhoina (niin välipaloina kuin palautuksessakin), joten paljon alle 20€/kg saa kyllä jauhonsa, jos haluaa. Tuossa herassa on etiketin mukaan noin 85% protuakin, joten ravintoarvotkin ovat kunnossa. :)

Maistuuko tuo soija tuolta enää läpi?

Pakkiksen kaupasta sai sitä (en muista nimeä) massajuomaa, eli voi vetää välipalaks, 4kg hintaan 50€.

Mun suuhun ei ole soijaisolaatti maistunut pahalta enää pitkään aikaan, edes silteensä. Maustettuun jauhoon kun sotken 1:1, niin hyvin uppoaa silloinkin, ei maistu mun mielestä kummoisesti läpi.

Enpä oikeen noista massa juomista perusta, siinä se hiilihydraatin arvo "pompsahtaa" aika reippaasti. En tosin oo laskenu tolle pakkiksen massa juomalle hintaa, että mikä se hiilareiden osuus siinä on. tulishan se kyllä halvemmaks joo sotkea heraa soijaan. mitäs isolaattia Iivili käyttää??

Wrangen soijaa syön nykyään, mutta ihan samanlaisia ovat mun mielestäni kaikki soijaisolaatit, mitä oon syönyt, eli Wrangen, FASTin ja Pro Powerin. Suunnilleen samat ravintoarvot ja hinnoissa, sekottuvuudessa tai maussa en oo noissa kummosia eroja huomannut.

Itse olen välipaloilla vetänyt suhteessa 1:1 Protein XL ja hera80. Tuo Protein XL nostaa vähän kilohintaa, mutta on sitten makukin todella hyvin kohdillaan. Eipä tuo nyt vaikka kuukausitasolla montaa euroa tee ja ei tartte ainakaan irvistellen vetää alas.

Suositut

Back
Ylös Bottom