Väkivaltatilanteista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

Lost Soul

Banned
Yritykseni selittää itseäni ja taustaani paremmin jäivät lyhyksi kuin päättömän kananlento, kun ylläpito katkaisi fasistisesti viestinketjun "Tositilanteissa"

Jos koette, että olen vääränlainen kaveri sivulenne, niin peruuttakaa kirjaukseni, ja asia on sillä selvä. Mutta kyllä on aika typerää mennä sensuroimaan jokaikinen viesti, jossa minä yritän selittää asiaa tarkemmin. Vai onko se nyt vain niin, että on helpompi hyväksyä, että maahanmuuttaja on luonnostaan väkivaltainen, ja käyttää puukkoa automaattisesti aina väkivaltaan?

Se, mitä varsinaisesti halusin tässä tekstissä kysyä, on, että oletteko te itse koskaan tosielämässä joutuneet vahingoittamaan ketään vakavasti? Siis vammauttamaan, tai jopa tappamaan? Ja jos näin, niin kuinka, ja miksi näinä tapahtui. Ja tähän haluaisin vielä lisätä, että aina ei voi noin vain lähteä "kävelemään" vaaratilanteista. Se ei ole oikeassa elämässä realistista, koska silloin annat itsestäsi kuvan "heikkona", jota saatetaan kiusata tai ahdistella jatkossa, jos siis tapaat näitä kiusaajia tai riidanhaastajia joka päivä. En minä nyt ketään juoppoa alakkaan fliteeraamaan, mutta jos joku adrenaliinin tai alkoholin huumaava ryhmä amisluusereita esim aikoo asuntolaympäristössä minuun käydä käsiksi, niin otan luonnollisesti puukon esiin. En näe mitään järkeä siinä, että antautuisin ilman taistelua, jos minua päin käydään kiinni porukalla. Tällä tavoin väkivalta ehkäisee väkivaltaa. Onko se todella niin vaikea tajuta, vai johtuuko tämä nyt vain ihonväristäni:confused:

No sun jutut on ihan yhtä tyhmiä täälläkin kuin suomi24.fi kamppailulajit osiossa.dot:kuola:

En usko et kukaan jaksaa pakkotoistoon loggautua lukemaan "vuodatuksia" sun ihonvarirasismipuukkopuolustautumistappamiseihittomaoontummaihonenkaikkikiusaamua -juttuja. En oo itsekkaan kokonaan suomalainen ja oon kuule aika mont kertaa joutuna ylpeana taistelemaan kunniani puolesta erinaisia rasistisia ihmisia vastaan, mutta niista itkeminen ja tollanen valittaminen on ihan perseest. Oo mies. Unohda vitun puukot ja muu tommonen paska ja oo mies. silla paasee jo hyvinkin pitkalle...

Ainoa syy, miksi edes toin julki taustojani, oli se, että minulta kysyttiin!

Ja kehtaan kyllä väittää, että kun Suomalaiset eim tuovat oman puukkonsa armeijaan, niin sitä pidetään ihan normaalina, ja se on jopa sallittua. Mutta jos maahanmuuttajalla on puukko, niin siitä nousee hirveä haloo:eek: Minun mielestäni ei ole "raukkamaista", että varaudun mahdollisesti siihen, että minua vastaan käydään joukolla, jos kyseinen fatso ei yksin uskalla(tämä taitaa tässä vaiheessa olla mitä ilmeisintä) Jos minä olisin harjoitellut vuosia jotain itämaista ip-lajia, niin silloin varmasti olisi. 5-amisjunttia vain kevyesti kanveesiin sivupotkuilla, parilla huitaisulla ja lukoilla. Ja sitten vaan soittamaan poliisi, kun on porukka tokkurassa:lol2:

Siis, JOS omasin tuollaiset taidot. Mutta niin kauan kun en omaa, tulen turvautumaan kättäpitempään. Jos kuvittelevat saavansa minusta "helpon nakin", niin tulevat erehtymään pahemman kerran :curs: Minä en mielestäni ole väkivaltainen ihminen, mutta nimen omaan sen takia joudun varautumaan väkivaltaan, koska olen nörttimäinen, ja antanut itsestäni mitä ilmeisemmin heikon kuvan. On olemassa ihmisiä, joitten kanssa ei kannata alkaa haastamaan, vaan vain tyytyä lähtemään paikalta. Ja sitten on ihmisiä, jotka vain innostuvat tällaisesta entistä enemmän. Nyt olen tilanteessa, joss heikolta näyttäminen vain lisää mahdollisuuksiani tulla pahoinpidellyksi. Joten minun mielestäni voitte pitää minua "tekomahcona" jos te itse pystyisitte noin vaan paljain käsin hoitelemaan vaikka 5-6 amisjunttia. Minä en nääs ainakaan kykene, tuskin edes puukon kanssa!

Originally posted by Lost Soul
Ainoa syy, miksi edes toin julki taustojani, oli se, että minulta kysyttiin!

Ja kehtaan kyllä väittää, että kun Suomalaiset eim tuovat oman puukkonsa armeijaan, niin sitä pidetään ihan normaalina, ja se on jopa sallittua. Mutta jos maahanmuuttajalla on puukko, niin siitä nousee hirveä haloo:eek: Minun mielestäni ei ole "raukkamaista", että varaudun mahdollisesti siihen, että minua vastaan käydään joukolla, jos kyseinen fatso ei yksin uskalla(tämä taitaa tässä vaiheessa olla mitä ilmeisintä) Jos minä olisin harjoitellut vuosia jotain itämaista ip-lajia, niin silloin varmasti olisi. 5-amisjunttia vain kevyesti kanveesiin sivupotkuilla, parilla huitaisulla ja lukoilla. Ja sitten vaan soittamaan poliisi, kun on porukka tokkurassa

Siis, JOS omasin tuollaiset taidot. Mutta niin kauan kun en omaa, tulen turvautumaan kättäpitempään. Jos kuvittelevat saavansa minusta "helpon nakin", niin tulevat erehtymään pahemman kerran :curs: Minä en mielestäni ole väkivaltainen ihminen, mutta nimen omaan sen takia joudun varautumaan väkivaltaan, koska olen nörttimäinen, ja antanut itsestäni mitä ilmeisemmin heikon kuvan. On olemassa ihmisiä, joitten kanssa ei kannata alkaa haastamaan, vaan vain tyytyä lähtemään paikalta. Ja sitten on ihmisiä, jotka vain innostuvat tällaisesta entistä enemmän. Nyt olen tilanteessa, joss heikolta näyttäminen vain lisää mahdollisuuksiani tulla pahoinpidellyksi. Joten minun mielestäni voitte pitää minua "tekomahcona" jos te itse pystyisitte noin vaan paljain käsin hoitelemaan vaikka 5-6 amisjunttia. Minä en nääs ainakaan kykene, tuskin edes puukon kanssa!

:zzzz:

Yritykseni selittää itseäni ja taustaani paremmin jäivät lyhyksi kuin päättömän kananlento, kun ylläpito katkaisi fasistisesti viestinketjun "Tositilanteissa"

Jos koette, että olen vääränlainen kaveri sivulenne, niin peruuttakaa kirjaukseni, ja asia on sillä selvä. Mutta kyllä on aika typerää mennä sensuroimaan jokaikinen viesti, jossa minä yritän selittää asiaa tarkemmin. Vai onko se nyt vain niin, että on helpompi hyväksyä, että maahanmuuttaja on luonnostaan väkivaltainen, ja käyttää puukkoa automaattisesti aina väkivaltaan?

Se, mitä varsinaisesti halusin tässä tekstissä kysyä, on, että oletteko te itse koskaan tosielämässä joutuneet vahingoittamaan ketään vakavasti? Siis vammauttamaan, tai jopa tappamaan? Ja jos näin, niin kuinka, ja miksi näinä tapahtui. Ja tähän haluaisin vielä lisätä, että aina ei voi noin vain lähteä "kävelemään" vaaratilanteista. Se ei ole oikeassa elämässä realistista, koska silloin annat itsestäsi kuvan "heikkona", jota saatetaan kiusata tai ahdistella jatkossa, jos siis tapaat näitä kiusaajia tai riidanhaastajia joka päivä. En minä nyt ketään juoppoa alakkaan fliteeraamaan, mutta jos joku adrenaliinin tai alkoholin huumaava ryhmä amisluusereita esim aikoo asuntolaympäristössä minuun käydä käsiksi, niin otan luonnollisesti puukon esiin. En näe mitään järkeä siinä, että antautuisin ilman taistelua, jos minua päin käydään kiinni porukalla. Tällä tavoin väkivalta ehkäisee väkivaltaa. Onko se todella niin vaikea tajuta, vai johtuuko tämä nyt vain ihonväristäni:confused:

Mikä sua riivaa? Ymmärrätkö mikä on OIKEIN ja mikä on VÄÄRIN. Sinä olet juuri näitä tyyppejä, jotka ovat olevinaan valmiita viemään tilanteen aina astetta pitemmälle. Jos joku käy kimppuun, niin sinä vedät puukon esiin ja luulet että tilanne on sillä selvä. Entäs kun vastaan tulee henkilö ketä vetää tilanteen vielä pidemmälle ja vetää hanskalokerosta kakskakkosen esiin ja ampuu sua käkättimeen. Hulluja riittää. Vielä hullumpia kuin sinä. Olet vaaraksi vaan itsellesi tuolla asenteella. :wall:

Ylläpito poistaa fasistisesti fasistin fasistiviestejä. Sano tuo joka aamu naama hyytelössä kymmenen kertaa niin alkaa takahammas vipattamaan ;)

Noi sun juttus alkaa olemaan sitä luokkaa että suosittelen säännöllisiä tapaamisia psykiatrin kanssa ja ehkä muutaman kuukauden hermolomaa esim. Lapinlahdessa, Euroopan vanhimmassa edelleen toimivassa mielisairaalassa.

Parhaita paloja:
Originally posted by Lost Soul @suomi24.fi
Jos haluaisi lyödä oikein ison kaverin matalaksi, niin minne kannattaisi iskeä tai potkaista Olen saanut sellaisen käsityksen, että esi isku rystyset edellä aataminomenaan riittää pudottamaan kaverin kuin kaverin. Toinen hyvä vaihtoehto olisi potku polvilumpioon tai sen taakse, mutta sitä varten pitäisi olla jo käytnössä ihan erityisesti sitä varten sopivat kengät. Olen myös ajatellun sormen katkaisemista tai vaikkapa puristaa silmämunat ulos onkaloistaa. Tietääkö kukaan muu hyviä tyrmäyskikkoja?
ja
Tietääkö kukaan, että missä olisi netissä sivuja, jotka kertoisivat nivelien ja ranteiden rakenteista? Siis, millainen on esim ihmiskäden rakenne, ja kuinka pitäisi mentellä, jos haluaisi esim taittaa toisen käden tai vaikkapa sormen?

Ja kehtaan kyllä väittää, että kun Suomalaiset eim tuovat oman puukkonsa armeijaan, niin sitä pidetään ihan normaalina, ja se on jopa sallittua. Mutta jos maahanmuuttajalla on puukko, niin siitä nousee hirveä haloo:

...muuhun (typerään) tekstiin kommentoimatta, on hieman eri asia tuoda puukko armeijaan kuin kulkea kadulla puukko taskussa valmiina mahdollisia "rasistisia"massahyökkäyksiä vastaan...

Tällä tavoin väkivalta ehkäisee väkivaltaa. Onko se todella niin vaikea tajuta, vai johtuuko tämä nyt vain ihonväristäni:confused:
Tämän takia teitä maahanmuuttajia onkin tässä maassa, kun omassa maassa ajatellaan että väkivalta ehkäisee väkivaltaa. Sitten tullaan tänne kun kotimaassa on niin heikko meininki. Sitten kävellään rinta rottingilla pisin esplanadia ja ehkäistään väkivaltaa väkivallalla ja ollaan sankareita. Vitun ironista sanon minä.
:zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämän alueen tarkoitus on puhua kamppailulajeista. EI Suomen tavasta käsitellä pahoinpitelyitä tms.

Menkää puhumaan Yleiselle keskustelualueelle.

closed by jury decision.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom