Vähintäänkin arveluttavat lasten lelut, ellei jopa sairaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, Grimmin sadut olivat kunnon satuja, eivätkä mitään sokerisuffelia. Niissä sattui ja tapahtui, enimmäkseen sattui! Ei tainnut Disney-Tuhkimon lopussa kyyhkyset nokkia pahoilta siskoilta silmiä päästä, eikä Lumikin pahaa "ken on maassa kaunehin" äitipuolta pistetty tanssimaan hehkuvasta raudasta tehtyihin kenkiin, kunnes kuoli. Good times!

Noista Grimmeistäkin on eri painoksia. Ihan ensimmäinen versio on raain, minkä jälkeen niitä on siloiteltu lisää (siis Grimmit itse). Grimmien keräämät alkuperäiset sadut ovat vielä raaempia, Grimmit ovat tehneet vähän Lönnrot-tyyppistä copypasteamista ja markkinavetoista kirjoittelua noiden kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
swastika-game-lg.jpg
Veit sitte mun postauksen...:D Tosin itse en ko. peliä järin vaarallisena pitäisi..;)

Hei, saatana vie, mikäkin katsoin joskus 9-vuotiaana Bim Mustakorvan, ja itkin koko loppupäivän niin kuin olis oma äiti kuollut.Se leffa oli kyllä tehty itkettään lapsia, tsiisas...

En tiedä miten elokuva menee. Mä oon lukenut Bim Mustakorvan kirjana pienenä. Se oli varmasti sairain/sadistisin lastenkirja ever. Suurimman osan kirjaa oliko se tuhansien kilsojen kotimatkaa isännän luo taivaltava Bim kärsii (muistaakseni oli vain yksi kiva perhe) Lopussa Bim KUOLEE juuri ennenkuin se näkisi isäntänsä. Isäntä katsoo kuollutta koiraa ja tunnistaa "siinähän on Bim" Loppu.

Mun on hyvin vaikea hahmottaa mitä tällä lastenkirjalla pilteille yritetään opettaa? Uskollisuudesta seuraa kärsimys ja kärsimyksen jälkeen kuolema?

Joskus takavuosina näin ruotsalaisessa (kuinkas muuten) lelukatalogissa "itsemurhapistoolin". Kun pistoolin laittaa ohimolle ja vetäisee liipasimesta, niin "PAM!" ja päästä alkaa valua verinoro. Cool. Miten tämä autenttinen veriefekti sitten saadaan aikaan? Vempeleen toimintaperiaate on hämmästyttävän yksinkertainen: liipasimesta painaessa aseen piipusta tulee ulos pieni piikki, joka tökkäsee haavan ohimoon...

Pehmot pissa & kakka

Lelut ovat Ce-merkittyjä.Pehmot ovat noin 15cm korkeita.
Lelut voi pestä 40 °C.
Materiaali puuvillaplyyshi (80% puuvilla, 20% polyester), täytteenä polyesterkuituja.

Pehmot pissa & kakka ovat halittavia ja suloisia ne sopivat kaikenikäislle esim vaikka koristeeksi wc:hen tai kaveriksi kylpyyn.

29.90 e

1226.jpg

Edit: Jaa, nuohan sopii MYÖS aikuisille halinalleiksi.

Mun on hyvin vaikea hahmottaa mitä tällä lastenkirjalla pilteille yritetään opettaa? Uskollisuudesta seuraa kärsimys ja kärsimyksen jälkeen kuolema?

Vanha viidakon sanonta: "Life sucks and then you die." Eipähän jää turhan ruusuisia kuvitelmia maailmasta lapsosille.

PS. ;)

Lelut ovat Ce-merkittyjä.Pehmot ovat noin 15cm korkeita.
Lelut voi pestä 40 °C.
Materiaali puuvillaplyyshi (80% puuvilla, 20% polyester), täytteenä polyesterkuituja.

Pehmot pissa & kakka ovat halittavia ja suloisia ne sopivat kaikenikäislle esim vaikka koristeeksi wc:hen tai kaveriksi kylpyyn.

29.90 e

1226.jpg

Edit: Jaa, nuohan sopii MYÖS aikuisille halinalleiksi.
Heh, tommoiset vois itellekin hommata.

Tää ei oo ihan lelukategoriaan, mutta ehkä parhaiten tähän ketjuun sopiva juttu.

Olin tyttären kanssa viime talvena Heurekassa ja siellä sitten oli kaikkea "miten paljon mitäkin on ihmisen sisällä"-juttuja. Ja sitten oli sellainen ison ihmisen kokoinen standinukke, joka seisoi takapuoli katsojaa kohti. Sitten takapuolessa oli valtava voimistelurengas, josta piti ottaa kiinni ja vetää peräsuoli ulos siitä nukesta. :wtf:
Aika monta metriä sitä sitä tuli, en tiedä oliko siinä jo muitakin suolia mukana... aika omituiselta vaikutti noin kokonaisuudessaan, mutta havainnollinenhan se oli!

En tiedä miten elokuva menee. Mä oon lukenut Bim Mustakorvan kirjana pienenä. Se oli varmasti sairain/sadistisin lastenkirja ever. Suurimman osan kirjaa oliko se tuhansien kilsojen kotimatkaa isännän luo taivaltava Bim kärsii (muistaakseni oli vain yksi kiva perhe) Lopussa Bim KUOLEE juuri ennenkuin se näkisi isäntänsä. Isäntä katsoo kuollutta koiraa ja tunnistaa "siinähän on Bim" Loppu.

Samalla lailla se meni. Bimin elämä oli laakista yhtä helvettiä sen jälkeen, kun se joutui eroon isännästään.
Ja oletan vieläpä, että kun leffa tehtiin neukkulassa joskus 80-luvulla, niin eräät kohtaukset, joissa koiraa sattui, saatettiin tehdä...varsin realistisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom