Lueskelin tuossa Pauliina Taluksen kirjan ravinto-osiota.
Sapuskojen kanssa Pauliina kehotti käyttämään vähärasvaista ateriankastiketta jota kuulemma löytyy kauppojen hyllyltä.
No minä en ainakaan ole onnistunut tuollaisia löytämään ellei kyseessä ole jotkut ällöäkin ällömmät sweet&sour kastikkeet.
Joten jos jollakin on havaintoja tällaisista kastikkeista niin tuokoon sen julki :whip:
Sapuskojen kanssa Pauliina kehotti käyttämään vähärasvaista ateriankastiketta jota kuulemma löytyy kauppojen hyllyltä.
No minä en ainakaan ole onnistunut tuollaisia löytämään ellei kyseessä ole jotkut ällöäkin ällömmät sweet&sour kastikkeet.
Joten jos jollakin on havaintoja tällaisista kastikkeista niin tuokoon sen julki :whip:

saa purkista tomaattimurskaa 400g, johon sitten heittää mukaan mausteet oman maun mukaan. Itse tulee yleensä heitettyä muutamia valkosipulin kynsiä, yksi sipuli ja chiliä. Välillä vaihtelun vuoksi jotain yrttimausteita.
Tietääkö kukaan muuten tuolle kalkkunan jauhelihalle ravintoarvoja, kun ei finelistä löydy? On Pirkkaa, mutta ei Pirkan sivuiltakaan löydy... Sama homma Broilerilla. Rasvan määrän mukaan olen heittänyt ne samaan kategoriaan paistijauhelihan kanssa, kivaa vaihtelua punaiselle lihalle...