Vähän lisää massaa

Lisättäköön nyt vielä, että suosittelen lähtemistä pikkuhiljaa pienillä lisäyksillä niin rupeaa tottumaan isompiin ruokamääriin...Koska tiedän, että voi olla hankalaa kuvitella syövänsä niin paljon kuin pitäisi, niin muutama ruisleipä siivu sinne tänne lisää -> joku pieni välipala lisää...hetken päästä ollaanki jo tavoitelluissa +kaloreissa ja entiset syömiset tuntuikin aika vähältä(näin ainakin itsellä asia hoitui mukavasti)...Nälkä kasvaa syödessä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nostetaanpas tämä.. nyt olen palannut viimein normaaliin päivärytmiin ja nyt olen aikonut aloittaa massanlisäyksen. pitäisikö minun ostaa sitä palautumisjuomaa? Nyt lienee oleellista saada paljon proteiinia? Auttakaa ja kertokaa oleellisia asioita.

jukkapekka sanoi:
No nostetaanpas tämä.. nyt olen palannut viimein normaaliin päivärytmiin ja nyt olen aikonut aloittaa massanlisäyksen. pitäisikö minun ostaa sitä palautumisjuomaa? Nyt lienee oleellista saada paljon proteiinia? Auttakaa ja kertokaa oleellisia asioita.

Eli käyt ostamassa nyt ekaks sen palkkarin. Ne myydään sellasissa pussukoissa ja niitä löydät esim. luontaistuote kaupasta tai sitten tosta pakkiksen verkkokaupasta.
Hyvä valmis palkkari vois olla esim. muscle+.

Sitten lopun kaiken tarpeellisen löydät tuolta ketjusta kunhan vain lueskelet http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Kannattaa tutustua kalorilaskuriin. Tolla on helppo tarkkailla, että syökö tarpeeksi. Pistät tavotteeks syödä vaikka 1000kcal yli kulutuksen.

Mä luulin, et syön jotain 3000kcal päivässä, mutta laskurin mukaan kaloreita tuleekin 4000-5000 :D

Grohe sanoi:
Eli käyt ostamassa nyt ekaks sen palkkarin. Ne myydään sellasissa pussukoissa ja niitä löydät esim. luontaistuote kaupasta tai sitten tosta pakkiksen verkkokaupasta.
Hyvä valmis palkkari vois olla esim. muscle+.

Selvä. Mutta eikö tuo palkkari ole semmoista jota otetaan treenin jälkeen? Pitäisikö olla vielä jotain päivittäin otettavaa mistä saisi vielä lisäproteiinia, vai onko tuo muscle+ juuri semmoinen?

Grohe sanoi:
Sitten lopun kaiken tarpeellisen löydät tuolta ketjusta kunhan vain lueskelet http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Tänks, pitää lueskella.

jukkapekka sanoi:
Selvä. Mutta eikö tuo palkkari ole semmoista jota otetaan treenin jälkeen? Pitäisikö olla vielä jotain päivittäin otettavaa mistä saisi vielä lisäproteiinia, vai onko tuo muscle+ juuri semmoinen?
Tuossa Muscle+:ssa on maltoa joten käytä sitä pelkästään palautusjuomaksi ja minusta se on ihan hyvä palkkari. Lisäproteiiniksi osta vaikka Whey3, Hera80, Maito90 tai jos asut tai tilaat pakkikselta niin suosittelen Pro Slowta tai Protein XL:ää. Niin onhan siellä niitä jenkkiheroja esim. Optium Nutrionin minttusuklaa blows your mind away..:D

Hmmph. Tässä ruokailua mitä rupean syömään kun alotan treenaamaan taas kunnolla 2vk tauon jälkeen, nyt vuorossa arnoldin kultainen kuusikko.

Tässäruokailuja, arvot likiarvoja, sanokaa onko mitä korjattavaa ?

ruokailu Määrä (g) Prode Hh Rasva Kcal
Aamupala
Klo 8
Maitorahka 250 25 11 1 160
Ruisleipä 100 8 40 2 100
Banaani 100 1 18 1 80
Juustoa 50 11 1 15 150
Kinkkua 50 10 2 4 50
Maito 200 7 10 3 90
Voi 20 0 0 10 30

Yht~ 60 80 35 500

Keskiverto kouluruokailu
Klo 11,3
Peruna 100 2 13 0 60
Lihapullia 100 15 5 10 140
Rehuja 50 0 10 0 20
Maito 400 14 20 6 170

Yht~ 30 50 15 400

Klo 16
Maksalaatikko 400 25 80 35 800
Raejuusto 100 16 2 2 90
Maito 400 14 20 6 170
Yht~ 55 100 40 400

palkkari 18
Massblast 100 37 50 4 380

Yht~ 100 37 50 4 380

Jauheliha 200 40 1 40 500
Pasta 100 10 60 3 300
Maito 400 14 20 6 170

Yht~ 700 60 80 50 1000

21-22
Maitorahka 500 50 10 10 400
Kananmunia 150 20 1 15 300
Maito 400 14 20 6 170
Yht~ 85 30 30 900

Yhtkaikki paskat~ 327 390 174 3580

182/78, tuntuu olevan vilkas aineenvaihdunta, ja ajattelin maltillista bulkkia, kilokaksi/kk.

editoimpas koko viestin, valio kaivoin sen tuolta kansas itekkin, mutta kiitos.

Ku oon jo melkee puol vuotta käyny salil ja haluaisin kasvattaa tota massaa niin mikä ois paras menetelmä, tähän mennessä oon juonu salin jälkeen pelkän palkkarin johon oon laittanu maltoa, creatiinia, dextrosea ja heraa, paitsi ku se loppu just niin oon korvannu sen soija protskulla. Kaveri sano et kanttii jatkaa tota ja alkaa vetää ilta protsku lisäks, ku kysyin et kanttiiko ottaa jonkinnäköinen juoma ennen salia se sano et kanttii pari tuntii ennen salii syödä hyvin ei mitää juomaa.

Ite kun alotin massan lisäyksen oli alussa tosi vaikeeta ja "pelottavaa" syödä sitä ruokaa niin perkeleesti. sit kun vielä syö mahollisimman puhtaasti ilman mitään mässyjä ym. niin sitä ruokaa saa lappaa ihan yrjönä. Nälkä kumminkin kasvaa syödessä-- tavoitteeksini otin kesäloman loputtua nostaa painoa n. 0,5kg viikossa sillä painoo oli -pakko- saada.

Sellasta 3000-3500kcall päivässä oon koko tän ajan pistellyt, lepopäivinä tietty kulutukseen nähden pienentäny. Nyt pidetään se 70kg tavoitteeksi vuodelle 2006. Viikko ennen 24.12 otan aamu airobiset ja vähän kiristelen ja sit joulusta viikko eteenpäin syödään antaumuksella mut silti kohtuudella. Sit aletaan miettii uusia tavoitteita ja saatetaan siirtyy ylläpitoon kun massa 75kg, katellaan sitä. Pakki näkyy onneks vielä puhtaasti, mut on se napa vähän syömisellä kasvanut, mut niin myös LIHAS..argh!

Lenkkeilyä ja bodausta, palkkarit päälle. Dextrosta ei muuten siinä palkkarissa mitään hyötyä, hidastaa vaan imeytymistä kun jää vatsan pohjalle. saatta silti ehkä auttaa esim.kreaa imeytymää. ite en kreaa käytä, liikaa tullu neg.palautetta sen "sivuvaikutuksista" (esim.finneitä) ja pöhöistä. glutamiini on hyvää ja etupalkkari, pelkkää prodea, edistää ehkä jopa paremmin sitä lihan kasvua kun normi palari lopussa.

Syökää sitä kinkkua jouluna niin kasvatte henkisesti ja fyysisesti!

???

ku sanoit näin:: glutamiini on hyvää ja etupalkkari, pelkkää prodea, edistää ehkä jopa paremmin sitä lihan kasvua kun normi palari lopussa.

Niin mistä tota glutamiiniä saa ja paljo maksaa ja mikä etupalkkari ku oon itekki aatellu ton crean lopettamisen. Ja millo nuita aina otetaa?? Ja entä hiilarit??

Since 1988 sanoi:
ite en kreaa käytä, liikaa tullu neg.palautetta sen "sivuvaikutuksista" (esim.finneitä) ja pöhöistä.

Toi on aika mielenkiintoista, että joillakin tulee tommosia sivuvaikutuksia. Olen myös pahimmassa finni-iässä, mutta ei ole yhtään finnejä tullut, vaikka creaa on tullu käytettyä pitkään.

Kreatiinin käytössä olen huomannut: Paino nousi parissa viikossa 3 kiloa ja siinä on pysynyt. Voimat on kasvanu jonkin verran.

Tankkausjakson aikana ainoastaan mahassa möyri jonkun verran, mutta mitään muuta haittaa en ole löytänyt. Janoa tai vessassa ravaamistakaan ei kohdallani ole ollut.

Joo ihan totta että paino ei nouse eikä kehitystä tapahu kunnolla ennenku syö tarpeeks. Itse söin parhaimmillani jotai 7 lautasellista ruokaa päivässä +protskut niin kehitystä tapahtu ihan silmissä.

Jonski sanoi:
Syömällä kaloreita yli kulutuksen. Ja palkkari oisi ensimmäinen hyvä ostos jos ei jo ole...esim. muscle+ tai sitten itse sekottelet herat ja maltot...vaihtoehtoja löytyy:)

Muscle+:san ei pitäis hirveesti massaa antavan ku sopii laihduttajille, ite käytän sitä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom