- Ikä
- 38
Yritin searchillä ettiä tietoa vääristä sääristä mutta varsinaista threadia ei tuntunut löytyvän.. Eli minkälainen vaikutus väärillä säärillä on treeneihin, kun itsellänikin on melkoisen väärät sääret eikä reiden, polven ja sääriluun linja taida todellakan olla kovin suora! esim oikean jalan takareisi kaartuu oikealta vasemmalle ja vasen jalka toisinpäin, jolloin kyse ei ole normaalista jalasta, jossa takareisi olisi kokonaan polven takana.. eli perus väärät sääret! :jahas:
Nyt mä olen lisänny lenkkeilyä entistä enemmän viikko-ohjelmaan ja on alkanu tuntumaan, että polvet ei oikein tykkää hyvää kasvaneesta rasituksesta.. mitään kovaa kipua ei vielä ole ollut mut esim eilen maastavetoa tehdessä toinen polvi vähän muljahteli alas mentäessä.. toisaalta taas polvet tuntuvat pitävän reidenojennuksesta..
Kysymys onkin onko vääristä sääristä haittaa salitreeneissä tai juoksussa?? Vai voiko esim polvi-ongelmat jopa lisääntyä jalkoja treenatessa?
Nyt mä olen lisänny lenkkeilyä entistä enemmän viikko-ohjelmaan ja on alkanu tuntumaan, että polvet ei oikein tykkää hyvää kasvaneesta rasituksesta.. mitään kovaa kipua ei vielä ole ollut mut esim eilen maastavetoa tehdessä toinen polvi vähän muljahteli alas mentäessä.. toisaalta taas polvet tuntuvat pitävän reidenojennuksesta..
Kysymys onkin onko vääristä sääristä haittaa salitreeneissä tai juoksussa?? Vai voiko esim polvi-ongelmat jopa lisääntyä jalkoja treenatessa?