Väärä osoite-> yoogee?

Miksi ja miten päädyn yhtäkkiä AINA sivuille http://www.yoogee.com

kun näpyttelen väärän osoitteen tai osoitteen väärin?

Kuinka tämä toimii? jotain Ad-juttua serverillä/proxyllä, jota käytän vai mitä?
Sapettaa tollaset.:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en ookkaan ennen kuullut tuommoisesta sivustosta..:confused:
mut mul menee jos sivun kirjoittaa väärin msn searchille..

Tools> Internet Options > Homepage

Hae googlella "download+adware"...imuta se. Poistaa tollaset ongelmat aika hyvin.

Sama ongelma, spybotilla (tms ohjelma mikä mulla on koneella) oon monesti ajanu koneen läpi ja sinne aika kivasti kertyy noita nuuskijoita yms. paskempi homma kun ei ole itellä mitään viiruksen torjunta ohjelmia--->kone sökönä..esim. aloitussivu vaihtuu AINA joksikin "global-finderiksi", ei lähe edes spybotilla pois, hauskaa myös se että kun menee lisää ja poista-sovellukseen niin sielläpä ei ole ensimmäistäkään kuvaketta jonka voisi poistaa :lol2: hienosti on tämänkin viruksen/nuuskijan/tms rakentaja hommansa osannut :curs:

.. jååpa joo.

EI taida oikein tuo ad-awaren tms. asentelu oikein onnistua kun on työskentelykone johon minulla ei ole paljon oikeuksia...

Eli aika hyvin rakenneltu pirulainen jos administrator-tasolla on tuollainen kämmi/ tietosuojaongelma päässyt tapahtumaan...

.. jos nyt asian ymmärsin oikein.:david:

Mullaki nakkaa alotussivuksi jonku ihme hakupalvelun aina ku käynnistää koneen uudelleen. Tsekkasin tuolla ad-awarella koneen ja se löysiki jotain, mutta ei auttanu asiaa. Ku käynnistin koneen uudelleen, taas oli se sama hakusaitti alotussivuna :curs:

Mitähän tuolle vois tehä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom