Väärä jannu suoraan lähetykseen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvinhän se jauho!:D Äijän ilme oli kyllä loistava siinä alussa kun se nimi lausuttiin. Ilmiselvää kansanedustaja-ainesta!:D

Heheh, ihan huippu juttu :D Moni ois paskonu housuun mutta toi kaveri osasi selittää varsin jouhevasti aiheesta mistä ei ole mitään hajua :D

Todella proo, ukko rauhoitti itsensä sekunnissa ja vastaili hienosti. Kyllähän noin nokkela kaveri pitää töihin ottaa ja jutun perusteella hommia tarjotaankin :D

Oli tolle jätkälle aikamoinen onnenpotku, että ne otti sinne lähetykseen väärän miehen. "Nyt Gomasta on tullut Britanniassa julkkis, joka kommentoi päivän uutistapahtumia ja jolle satelee kutsuja television puheohjelmiin.

BBC ja ITV havittelevat Gomaa poliittisiin ohjelmiinsa. Sun-lehdessä Goma kommentoi maailman uutisia ja analysoi ihmisoikeuslakeja, David Beckhamia, puhelimen soittoäänten hintoja, prinssi Harryä sekä Saddam Husseinin oikeudenkäyntiä."
:hyper:

Hoho meleko källi kaveri, kyllä siinä ois ite menny ihan lukkoon. :D

:lol2: "big surprise", toivottavasti saa jannu töitä :lol2:

oikeesti tyypillä aika hyvät hermot, itse olis alkanut änkyttää että on väärässä paikassa.
aika ihmeellistä et voi sattua noin suuri sekaannus noinkin isolle taholle,
noh kerran miljoonasta tapaus.
ukko pääsi piireihin kertaheitolla ja loppu työttömyys siihen:)

Ei helvetti. :lol2: Aika hyvin kyllä jannu veti ton homman. Ja se yllättynyt ilme oli kyl huippu. :rock: Mä olisin kai luikkinu karkuun. :D

Ei voi olla totta :D Ei voi olla nauramatta tolle sen ilmeelle :D Itse olisin kyllä varmasti pyörtynyt järkytyksestä, kun koulussa esitelmänkin pitäminen on ihan elämän ja kuoleman asia. Kova jätkä.

Iltiksen mukaan kaverille ois duunia monesta suunnasta tarjolla, joten se haastattelu meni paremminkin kuin hyvin, vaikkei sitä haettua duunia tuliskaan. :) Joskus elämä vie eri suuntaan kuin itse on ajatellut, eikä se välttämättä ole huono juttu lainkaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom