Uutta RUOSKAA myspacessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei ollut emillä osaa eikä arpaa noihin esiintymisasuihin. Ne oli jo suunniteltu ennen kun Ruoska siirty emille. Ja Radium tehtiin jo kraklundin alaisena, joten ei se musiikkikaan mihinkään muuttunut.

eipä toi radium kuulostanukkaa yhtää rammsteiniltä. amortem on ehkä lähellä rammsteinii jos yritetään niistä vääntää rammsteinin matkijoita.

mutta noita valkoisia kuteita mä en ymmärrä, kuinka helvetis ne kehtaa pitää niin typeriä kledjuja keikoilla ym.

eipä toi radium kuulostanukkaa yhtää rammsteiniltä. amortem on ehkä lähellä rammsteinii jos yritetään niistä vääntää rammsteinin matkijoita.

mutta noita valkoisia kuteita mä en ymmärrä, kuinka helvetis ne kehtaa pitää niin typeriä kledjuja keikoilla ym.

eipä enää pidäkään, nykyään on nuo mustat keikka-asut.

eipä enää pidäkään, nykyään on nuo mustat keikka-asut.

joo tiesin että ne vaihtoi tälle "kaudelle" mustat kuteet, paljo paremmannäköset noi kuteet on kyllä ku ne vitun valkoset paskat.

Eipä ainakaan nuo MySpace sivun biisit innostaneet. 1:1 kopio Rammsteinista. Tosin laulaja kuulostaa siltä ettei itsekään oikein usko hommaan. Ekan kerran kun kuulin radiosta, niin luulin kyseessä olevan jonkun radiosketsin.

Oli kyllä itelle pienoinen pettymys tää uus Rabies, tasaisen hyviä biisejä, paria poikkeusta lukuunottamatta, muttei mitään ylivertaista.

Kyllä edelleenkin se Radium on Ruoskan paras lätty:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hirveetä paskaa! :down:

Ihan ok levy, ei tosin omasta mielestäni "paras" Ruoskan levyistä. Vankilani, Porttikielto taivaaseen ja Sotasokea näin ensikuuntelemalta kuulostaa mukavimmilta. Jotenkin itse en kuitenkaan pidä tästä uskontoon jne. viittaamisesta/materiaalin ammentamisesta hirveästi. Toki ruoskalla on ollut ennenkin paljon uskontoon ja vanhoihin loruihin yms. liittyviä lyriikoita, tällä kertaa vaan toiminut minun makuun yhtä hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom