Uutta harrastusta hakemassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juha_74
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen muutaman vyöarvon CH:sta polkaissut. Oulussa on ihan pätevä vetäjä, mutta lajissa ei hiki tule. Sparrata ei voi koska tekniikat ovat niin vahingoittavia, ettei niitä voi täydellä teholla tehdä.

Ei mene kunnonkohotuksena, ihan ok puuhastelua mutta ei kontaktia. Noiden Ki-tyrmäysten treenaus oli jostain syystä kiinnostuksen kohde aina leireillä.:rolleyes:

Edelleen suosittelisin käymään kokeilemassa Oulun Tai-Shin Munia ihan monipuolisuutensa vuoksi. Ei pelkkää sparrausta, mutta ei pelkkää tekniikan hiomista ilman kontaktia. Edistyneemmät sparraavat sangen kovalla kontaktilla ilman hanskoja tai mitään muitakaan suojia. Melko kovia sällejä ovat yli 5 vuotta treenanneet.

Siulta jäi vissiin hymiö pois?

No kyllä se on vähän hankala sparrata jos lajin anti painottuu vahingoittaviin tekniikoihin ja rannelukkoihin, ainahan sitä voi sparrata vähemmän lajinomaisesti, mutta se ei sitten ole ihan sitä mitä haetaan.. Sparri on kivaa, mutta ei se ihan joka juttuun sovi, ainakaan vähällä treenillä. Toisaalta, onhan CH:ssa haettu BJJ:sta matto-osaaminen, muistaakseni Carlson Gracie käynyt vetämässä leirejä. Lähipystyetäisyydelle (trapping) oli kai haettu vaikutteita JKD:sta.

No kyllä se on vähän hankala sparrata jos lajin anti painottuu vahingoittaviin tekniikoihin ja rannelukkoihin, ainahan sitä voi sparrata vähemmän lajinomaisesti, mutta se ei sitten ole ihan sitä mitä haetaan.. Sparri on kivaa, mutta ei se ihan joka juttuun sovi, ainakaan vähällä treenillä. Toisaalta, onhan CH:ssa haettu BJJ:sta matto-osaaminen, muistaakseni Carlson Gracie käynyt vetämässä leirejä. Lähipystyetäisyydelle (trapping) oli kai haettu vaikutteita JKD:sta.

Käsittääkseni trapping tuli wing tsunista. Painittiinhan sitä sillointällöin, mutta eipä siihen leirejä lukuunottamatta ollut tekniikkaopastusta. Itse menin vanhoilla judopohjilla kokoajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom