Uutta elämää aloitteleva :)

Hei kaikille!

Olen uusi siis palstalla ja aloittelemassa uutta elämää :)
Haaveena on 2-3 vuoden päästä nousta fitness-lavoille Body fitneksessä mutta sitä ennen on kova homma edessä.
Ylimääräistä painoa on ainakin parikymmentä kiloa ja viimeisestä punttitreenistä varmaan nelisen vuotta aikaa....

Onko samassa veneessä olevia tai onko kukaan noussut pullamössöstä tiukkaan trimmatuksi kisaajaksi?
Onko haaveeni liian epärealistinen?

Kisailijoilta ottaisin mieluusti vastaan vinkit ruokavaliosta offilla, dietistä ja treenistä :) Kiitti etukäteen!

Mun mielestä on tosi hienoa pitää tavoitteet korkealla, mutta ehkä sun kannattaisi tehdä vaikkapa siihen väliin jotain etappeja.

Että ykköstavoitteena on saada ylimääräiset pois, seuraavaksi saada näkyvää lihasmassaa ja kokeilla jotai dieetinpoikasta.

Itse olin runsas vuosi sitten menossa kisoihin tänä syksynä tai viimeistään ensi syksynä ja nyt vähän naurattaa. Mä olen yhä ihan kirppu, vaikka kehitystä on tapahtunut.

Nyt tavoitteena on saada lisää lihasmassaa muutamista ylimääräisistä rasvakiloista välittämättä ja ensi kesäksi tehdä oikeaoppinen koedieetti.

Kisoja voin harkita aikaisintaan muutaman vuoden kuluttua.

Kaikki tsempit sulle! Muistathan syödä kunnolla ja levätä myös

:thumbs:

Moikka ja tervetuloa palstalle!

Olen samaa mieltä Hipan kanssa eli kannattaa ottaa välitavoitteita esim. ihan aluksi laitat ruokavaliosi kuntoon ja aloitat käymään punttiksella säännöllisesti. Jo ihan pienet muutokset voivat tehdä ihmeitä pullamössölle, eikä heti tarvitse rueta diettaamaan ylimääräisiä kiloja pois. Kyllä ne sieltä alkaa karisemaan kun harjoittelu on systemaattista ja monipuolista. Jotain dietin poikastahan voisi kuvitella esim. seuraavalle kesällä!

Haaveesi ei ole epärealistinen. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kova työ palkitaan, joskus (lue hyvin usein) se vain vaatii hieman hikeä ja kyyneliä, mutta eikös meistä jokaisesta punttimimmistä löydy suomalaista sisua?! :D

Jos todella olet kiinnostunut kilpailemisesta, niin suosittelen ottamaan yhteyttä aluejärjestöösi. Sieltä saat tietoa aluevalmentajasta, jolta saat kaiken tarvittavan tiedon ruokavalio, treeni ym. asioista...ja tietty tätä palstaa lukemalla saat kullan arvoisia vinkkejä :thumbs:

Kaiken perusta kuitenkin on treeni-ravinto-lepo ja sitä ei passaa unohtaa! Joten eikun tsemiä treeneihin! *onnen potku persuuksille*

:haart: -pimu-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom