Uutta Children Of Bodomia

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Children Of Bodom tykittää uudella Tie My Rope biisillään. Biisi löytyy Bam Margeran Viva La Bands Volume Two albumilta.

Todella hyvä biisi. Olen vasta viime aikoina alkanut tykkäämään Bodomista, ja mm. tämä toimii loistavasti.

good ol' bodom

Me Like....

Hyvältä toi kyllä kuulostaa. Onko tietoa koska COB alkaa uutta albumia työstämään? Edellisestä alkaa olemaan jo 2 vuotta.

Hyvä biisi on, lupailis parempaa albumia kuin AYDY, mikä ei moitteista huolimatta mikään surkea ollut kuitenkaan.

Sahaaja: Uutta albumia työstetään luultavasti parhaillaan, levytys tapahtunee loppuvuodesta. Saapas nähdä meneekö julkaisu ensi vuoteen, luultavastihan se menee kyllä.

Hyvä biisi on, lupailis parempaa albumia kuin AYDY, mikä ei moitteista huolimatta mikään surkea ollut kuitenkaan.

Mistä moitteista? Miten mun omat mieltymykset tuntuu aina menevän valtavirtaa vastaan... Omasta mielestäni siis parasta mitä Bodom on ikinä tehnyt.

Uusi biisi oli aika perushuttua. Warmanin soolo oli hieno.

Eikun tarkoitin nyt lähinnä vanhempien Bodom-fanien kohdistamia moitteita. Ne koskevat mm. puhtaita vokaaleja ja vähemmän melodista puolta edustavaa uudempaa COBia. Mun mielestä koko tuotanto on loistavaa, ja kuuntelen aina sillon tällöin... Itse pari vuotta vasta diggaillu COBista :) Ehkä Hatebreeder ja FTR lempparialbumit.

Back
Ylös Bottom