Uusinta uutta naisille: C-stringit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli muuten kännissä kauheet väännöt noista stringeistä, en vaan keksi miks.. Noi näyttää kyl lähinnä terveyssiteeltä, eikä muutenkaa mitkää hotit.

tulee mieleeni kuvat koko matkalta vakoon vedettävistä uima"housuista" naisille...

hahahah miten noi pysyy päällä :D

Tiiät varmaan sellasia tarranauhoja... mä luulen, että noissa on se jäykeempi puoli ja se sit tarraa häpykarvoihin sun muihin dingleberryihin persvaossa tms.

Sinällään aika coolit. Joku kookas soppalusikka taivutettuna ajais melkeenpä saman asian.

Jaaha, jätkät ei sitten viitsineet lukea sitä artikkelia :jahas:.

No, en uskonut että tätä päivää ihan heti tulee, mutta olen aikalailla sanaton.

MITEN NE PYSYY PÄÄLLÄ? LIIMALLA?

Toimintaperiaate on sama kuin otsapannalla.

No, en uskonut että tätä päivää ihan heti tulee, mutta olen aikalailla sanaton.

An answer to your most seceret prayers? :D

Pissalissuille uusi vaatetus, mutta ongelma onkin miten saada ne nakyviin farkkujen alta:D

Vyötärölinjaa madaltamalla, sillähän se.:)

Mitä vittua? Miksei hypätä suoraan siihen ihomaalaus-trendiin? Eli kaikki muijat (no ei ihan kaikki) maalaavat strategisen alueensa sellaisella maalilla, mistä on ollut juttua vähän joka helvetin paikassa. Paikat täytyy olla kokonaan sheivattu, se on välttämätön ehto.

Ei perkele, ihan kauheen näköset. Eikö muka koske perseeseen kun istuu vaikka sohvalle tollanen systeemi vaossa.

Istuminen on homojen hommaa - ainakin noi jalassa.

Taitaa olla sellasiin spessutilanteisiin eikä välttiksesti jokapäiväseen käyttöön.

Istuminen on homojen hommaa - ainakin noi jalassa.

Taitaa olla sellasiin spessutilanteisiin eikä välttiksesti jokapäiväseen käyttöön.

Niin, tokkopa noilla kukaan lenkille lähtisi tai salille kyykkäämään.
Catwalk on ainoa paikka, jossa tuota voisi käyttää mutta sielläkin on usein misut ilman kalsonkeja.

Olis muuten just salilla ihan killerit, noita pitäessähän ei tarvis verkkareita tai sortseja :hyper:.

Oijoi, olis jotahi iha käsiittämätöntä vaikkapa juuri kyykätessä :lol2:.

Kas kun ei samantien antaisi karvoituksen kasvaa niin villisti että nekin kävis jo villahousuista - eihän noi oikeesti edes peitä mitää. :lol2:

WH_fat_girls.jpg

Miltähän ne näyttäisi näiden päällä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom