Uusin Windows Media Player

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
39
Mites vitussa mä saan noi biisien nimet pysymään ennallaan tossa soittolistassa? :( Soitin automaattisesti laittaa niitten nimet niinkuin ne ois kuunneltu jo kertaalleen !!! Vähän vittumaista kun suurin osa musiikista mitä koneella on, on tallennettu CeeDeiltä :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenki digasin tosta Windows Media Playeristä :rolleyes:

Mut sit taas toisaalta voisin vaihtaa tohon vanhempaan versioon, mut sillä ei taas näy kaikki videot :itku:

Windows Media Player on aika suolesta, bugittelee välillä aivan ihmeellisesti.

Itse käytän musan kuunteluun Winampia, joka on huomattavasti kevyempi ohjelma. Leffat kattelen Bsplayerrillä.

Suosittelen lämpimästi!

Örkki sanoi:
Windows Media Player on aika suolesta, bugittelee välillä aivan ihmeellisesti.
Itse käytän musan kuunteluun Winampia, joka on huomattavasti kevyempi ohjelma. Leffat kattelen Bsplayerrillä.
Sama, ja niillä on pärjätty hyvin vuosikaudet.

Salomaa sanoi:
Paljon kevyempi käyttää eikä sisällä varmaan yhtään vikaa. Toisin kuin toi uusin.

En kyllä ole löytänyt yhtään vikaa tosta uusimmasta. Hyvin toimii. Tosin en katso sillä videoita. Uusilla ja vähän vanhemmillakin koneilla on marginaalista tuo keveys. Käytin tota vanhaa jonkun aikaa, mutta meni hermot kun siitä puuttui muutamia välttämättömiä ominaisuuksia minulle.

Mulla on välillä ongelmia ton uusimman kanssa ku kone ei meinaa jaksaa pyörittää muita ohjelmia jos winamp on päällä. Eli en sanois kevyeksi. Tosin konekaan ei oo ihan uusimpia. Oon vaan niin helevetin kova jätkä, että mulle ei vanha versio kelpaa jos uutta on tarjolla. :david: :nolo:

Mitä DVD-leffoihin ja videotiedostoihin tulee, niin Gabestin Classic Media Player on kevyt kuin höyhen ja kertaakaan ei ole crashannut tai leffa jäänyt pyörimättä. Winampilla pyöritetään musiikit, tuo on minulla vain leffoille. Uusin versio ampista, ei mitään ongelmia tähän mennessä. Vaikkakin pitkään olin 2.91:sen pauloissa :)

BS Player on kanssa ajoittain käytössä, mutta kun olen CMP:iin mieltynyt..

mikä tuossa mediaplayerissa on muka niin paskaa, ite katon leffat ja kuuntelen mussiikit tuolla, mitä väliä vaikka on raskas, jos musa kuuluu ja leffat näkyy normaalisti? lapsellista väittelyä tuo että mikä on paras ohjelma, pistää ihan naurattamaan:)

neutraali sanoi:
mikä tuossa mediaplayerissa on muka niin paskaa, ite katon leffat ja kuuntelen mussiikit tuolla, mitä väliä vaikka on raskas, jos musa kuuluu ja leffat näkyy normaalisti? lapsellista väittelyä tuo että mikä on paras ohjelma, pistää ihan naurattamaan:)

Ei se ole lapsellista jos kone ei jaksa pyörittää Winukan omalla ohjelmalla parin tunnin leffaa :itku:

Kaiken lisäksi WMP:llä käytettävyys on paskempi kuin monella muulla ohjelmalla, joten itse olen vaihtanut pois huonojen kokemusten myötä. Joskin koneeni säälittävä suorituskyky varmasti vaikuttaa väärien asetusten jne. kanssa. Niin että usko tai älä, niin ihmisillä saa olla ja on preferenssejä, etenkin perusteltuja sellaisia.

ylikuntoilija sanoi:
Ei se ole lapsellista jos kone ei jaksa pyörittää Winukan omalla ohjelmalla parin tunnin leffaa :itku:

Kaiken lisäksi WMP:llä käytettävyys on paskempi kuin monella muulla ohjelmalla, joten itse olen vaihtanut pois huonojen kokemusten myötä. Joskin koneeni säälittävä suorituskyky varmasti vaikuttaa väärien asetusten jne. kanssa. Niin että usko tai älä, niin ihmisillä saa olla ja on preferenssejä, etenkin perusteltuja sellaisia.
minkä tason mylly ei jaksa pyörittää wmp:a, ihan vaan näin mielenkiinnon vuoksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom