Mike ATG Pakkotoisto Liittynyt 16.4.2002 Viestejä 98 704 5.5.2004 #1 Eikun hakemaan jos ette jo ole tilanneet, mulle tulee jo himaan. Kyllä vain on ylivoimaisin metallilehti ever Suomessa.
Eikun hakemaan jos ette jo ole tilanneet, mulle tulee jo himaan. Kyllä vain on ylivoimaisin metallilehti ever Suomessa.
Samo swahilipäällikkö VIP Liittynyt 12.1.2003 Viestejä 4 317 5.5.2004 #2 Tilaajaksi rupesin alkuvuodesta ja LOISTO lehti täytyy sanoa
Eiche Liittynyt 20.11.2002 Viestejä 1 238 6.5.2004 #3 Mitä kautta pistitte tilauksen? Ite laitoin tossa pari päivää sitten Infernon nettisivujen kautta eikä oo kuulunu mitään mailia tai vastaavaa vielä.
Mitä kautta pistitte tilauksen? Ite laitoin tossa pari päivää sitten Infernon nettisivujen kautta eikä oo kuulunu mitään mailia tai vastaavaa vielä.
Samo swahilipäällikkö VIP Liittynyt 12.1.2003 Viestejä 4 317 6.5.2004 #5 nikke1 sanoi: Mitä kautta pistitte tilauksen? Ite laitoin tossa pari päivää sitten Infernon nettisivujen kautta eikä oo kuulunu mitään mailia tai vastaavaa vielä. Click to expand... nettisivuilta laitoin minäkin tilauksen. Menee siinä joku päivä ennenkuin lehti tulee, mulla tais tulla seuraavasta numerosta. Eikös siellä ollu mahdollisuus valita mistä numerosta tilasu alkaa?
nikke1 sanoi: Mitä kautta pistitte tilauksen? Ite laitoin tossa pari päivää sitten Infernon nettisivujen kautta eikä oo kuulunu mitään mailia tai vastaavaa vielä. Click to expand... nettisivuilta laitoin minäkin tilauksen. Menee siinä joku päivä ennenkuin lehti tulee, mulla tais tulla seuraavasta numerosta. Eikös siellä ollu mahdollisuus valita mistä numerosta tilasu alkaa?