Uusi VIP-etu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Verkkokaupan kautta tilaaville vipeille tulee tilauksen lähetyksen yhteydessä lähetettävän vahvistusmailin mukana jatkossa seurantakoodi. Sillä voitte hakea paketin postista päivää aikaisemmin. Koodin alkuosa on aina sama JJFI999999 ja sen perässä sitten liuta numeroita. Lyötte vain tuon alkukoodin ja samaan syssyyn sitten se loppuosa mikä tulee siinä mailissa. Joskus voi toki tulla typoja, eikä se toimi, mutta sen näkeekin sitten jo postin sivuilta, missä tuon paketin kulkua voi seutata.
http://www.posti.fi/yksityisille/

Joo tää on kyllä tois hyvä juttu, kun ainakin meidän postilta voi kestää sen lapun lähettäminen useita päiviä. :jahas:

Mä haen aina paketit ilman lappuja jo saapumispäivänä. Kyllä postitädit löytävät paketit nimenkin perusteella kunhan varoo ettei niitä turhaan vittuunnuta ylimääräisen työn tekemisellä.

Erittäin hyvä homma!

Mutta,mutta.... Kuopiossa ei tuo vaan tule toimimaan on näet kokemuksia tuosta pahuksen postista..
Viimeviikolla tuli mulle tekstari että huomenna voit noutaa pakettisi xxxx koodilla klo.16 jälkeen postista. No minäpä sitten seuraavana päivänä postiin ja kerroin koodin jne ja eipä täti löytänyt pakettia. Ja neuvoi sitten että tuleppa huomenna.
No sitten seuraavana päivänä uudelleen postiin. Edellä oli mies hakemassa samallalailla monipakettilähetystä samallalailla tuollaisella koodilla. No täti sitä etsimään ja eipä löydy. Sitten alkaa kuulustelu että mistä se paketti tulee ja minkäkokoinen jne. No viimein löytyy yksi paketti kolmesta ja siinnä ei ole niiden kolmen postiennakkolappua joten se kaveri ei saa sitä eikä muitakaan pakettejaan.
Seuraava asiakas on sitten joku huono soomi nainen joka kanssa on vailla pakettiaan koodilla. Postin täti taas alkaa etsimään ja yllätys,yllätys pakettia ei löydy. Sitten taas alkaa kuullustelu että kuka,mistä ja minkä kokoinen paketti? Ja sitten sitä etsitään tuntomerkeillä ja ei löydy.
Minun vuoro: annan koodin ja täti alkaa etsimään ja EI :curs: :wall: löydy. Ja alkaa kuulustelu että mistä,mitä ja minkäkokoinen. No mulla meni hermot ja sanoin että antaa olla tulen viikon päästä hakemaan jos se olis siihen mennnessä löytynyt ja kuinka ollakkaan niin tällä viikolla se sitten löytyi.

Muutenkin tuo posti on kunnostautunut sillä emännälle tuli kesällä ilmoitus että on paketti tullut kun hän meni sitä hakeemaan niin eipä sitä löytynyt eikä ole tähän päivään löytynyt(olen melko varma että siinnä oli emännän amerikan tädiltä ennakkoperintö noin 1 000 000 dollaria in cash ;) )
Viimeviikolla tuli ilmoitus muijalle että pitäisi hakea paketti jota ei ole haettu 30.10 mennessä joten tämä on toinen muistutus ja sitten se palautetaan. No emäntä pakettia hakemaan ja kuinka ollakkaan sitten siellä postissa sanoivat että se paketti on haettu 27.10 eli pistivät ilmoituksen paketista jonka emäntä on hakenut.

Siis taas ihan pihalla. Missä tässä tilausmailissa on tuo seurantakoodin loppuosa? En löydä kun tilausnumeron ja se ei ainakaan pelitä.

Asia selvis. Ilmankos mummo katto hitaasti postissa ku suu heravaahdossa tyrkytin JJFI alkuosaa + tilausnumeroa. Onneks mulla on nii kestomatalat testot et lähin vaan nolona luikkimaan takas himaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom