Uusi väline voimanostoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dreamer
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäköhän sitten on meininki, kun kyberjäsenet saadaan toimimaan kunnolla. Perustetaan varmaan oma kyber-liitto. :hyper:

Nooh, suotta provota. Tuo värkki on näköjään suunniteltu muutaman kymmenen kilon painoisten kappaleiden kanniskeluun pitkiä aikoja, ei lyhytaikaiseen maksimisuoritukseen. Mielenkiintoista tekniikkaa kyllä. Kunhan tuommoiset kehittyvät luotettaviksi, niin voivat olla esim. palomiehillä ja sotilailla erittäin käytännöllisiä ja tarpeellisia.

Joo, mä haluaisin ainakin pitää tuollaista maksimivoimasuoritukseen suunniteltua hydrauli exoskeletonia jalassa kun se yksi sensori joka käskee ojentamaan polvea jää on-asentoon. Voi sitä tuskan määrää kun polvea hitaasti kammetaan yli "väärään" suuntaan...

No joo, kauhukuvat sikseen. Eiköhän noissa oo liikkeenrajoittimet ihmisen jäsenien liikeratojen mukaan säädettynä. (I hope)

Nyt voidaan alkaakin spekuloimaan kuinka paljon hyötyä kukakin saa natuna Bionic EDHPHpDemiFyru strap-on-penkkipaidalla, jossa on kolmikerroksiset puuvillahuosutransistorit.

olikos tässä nyt jo "hieman" provon vikaa ;)

Helvetti, kun tollaset olis ollu jaloissa, sillon ku sissinä juoksentelin rinkka selässä, pitkin mettää... :curs:
Tollasellahan kantaa yks mies koko joukkueen varusteet... :evil:

Mua jotenkin pelottaa tuommoiset ihmisiin liitettävät puoliälykkäät vempaimet. On tainnut sci-fi tehdä mulle tepposet.

tiedustelurinkka tuntuisi 2kg painoselta tuolla.. kernaasti kyllä marssisi noilla. tommoset kyykkypöksyt jalkaan ja menoksi. =)

Weeboomi sanoi:
Mua jotenkin pelottaa tuommoiset ihmisiin liitettävät puoliälykkäät vempaimet. On tainnut sci-fi tehdä mulle tepposet.
Mullakin on epäilykseni. Joku päivä ne rautaraajat saavat oman tajuntansa ja sitten sä rupeat tappamaan ihmisiä vasten tahtoasi. :hyper:
Lisäksi toi Samppon esittämä hypoteesi rautaraajasta, joka lähtee kääntymään väärään suuntaan, saa niskavillat pystyyn.

Kaukaa(ko?) haettua, mutta..
Tollasia käyttämällä voi tulla selkärankaan tai hartioihin vammoja, kun jalkojen voimat kasvavat liian nopeasti suhteessa siihen, mitä tukilihakset pystyvät kannattelemaan. Jotkut saattavat hämääntyä nostamaan tai kantamaan liian suuria taakkoja.

luikku sanoi:
Juu mäkin tarkkailen mun leivänpaahdinta josko sillä joku päivä "naksahtaa"

Ole onnellinen, mun paahdin meinas tappaa mut kovaksikärähtäneellä reissumiehellä.

Tulevaisuuden visio: voimanostosta tulee samanlaista välineurheilua kuin esim. formulakisoista. Eri valmistajien kybervehkeet on pääasia ja sillä välineiden sisällä olevalla nostajalla on vain vähän merkitystä.

...ja sitten joku kaunis päivä huomataan, että sen sisällä olevan ukonkin voi poistaa...

Paljonkohan tuolle laitteelle tulee hintaa ja tullaankohan sitä kauppaamaan siviileille ollenkaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom