Uusi terveystietolomake

Täyttä siansaksaa on mullakin... ja mä jo luulin että on mun myllystä kiinni mutta ilmeisesti ei kun muillakin ongelmia.

Jos pistän sen suoraan että aukase niin wordi aukasee sen ja täyttä siansaksaa...
Sama jos tallennan koneelle...

japa sanoi:
Jos pistän sen suoraan että aukase niin wordi aukasee sen ja täyttä siansaksaa...
Sama jos tallennan koneelle...

Pitäs kyllä hieman tarkastaa koneelta, että mitä se wordi saa kaapata.

PDF-tiedostot ainoastaan acrobat readerille. :lol2:

Mulla toimii kaikin tavoin oikein.

Kyse on .pdf filestä. Imuttakaa Acrobat reader, sillä pitäisi pelittää, Wordilla ei ole tarkoituskaan toimia tuon filen.

edit: Dämmit! Net Virgin oli sekunnin nopeempi! :D

Aivan oikein, näkyis sittenkin olevan koneessa häikkää. Nyt toimii oikein hyvin. Koneella on acrobat reader mutta jostain syystä ei toiminut, ilmoitti vaan että joku polku ei löydy kun yritin avata readeria. No uudelleen asennus auttoi asiaan.
Perkule näiden toosien kanssa... :curs: , aamulla bugas palomuuri totaalisesti ja nyt reader. Kaikki virustutkat jne olen pyörittänyt läpi että ei pitäs ainakaan olla niistä.

Jos ei pelitä, niin ongelmia voi olla liian vanhan Acrobatin kanssa. Joku aika takaperin omalla koneella ei toimineet aivan kaikki PDF:t, mutta päivitin Acrobatin ja taas toimii.

Tämä taas näitä itsestään selvyyksiä.

Pari vuotta sitten kävin vartavasten Hyvinkään Kelassa laittamassa noita nipun muiden lomakkeiden sekaan. Harmi kun ei nähnyt miten mummot suhtautu tohon. Vahingon ilo, paras ilo... se aidoin.

Back
Ylös Bottom