Uusi tatuointi. Kauanko salilta pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CTE
  • Aloitettu Aloitettu

CTE

Löysin monta eri ketjua tatuoinneista ja treeneistä, mutta kaikissa löytämissäni oli kysymyksiä vain tatuoinnin venymisestä ja halkeiluista jne.

Kysyisin nyt siitä, että kun ottaa tatuoinnin niin kuinka kauan on syytä olla salilta pois hikoilemasta sen ottamisen jälkeen? Hikoilua on siis syytä välttää, mutta milloin on turvallista treenata tatskan ottamisen jälkeen, niin että ei ole pelkoa värin leviämisestä ja ulos "puskeutumisesta"?

Saa ohjata threadiin aiheesta jos joku näppäränä löytää.

Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paranemisvauhti riippuu tietenkin hieman tatskan koosta. Ite olen viikosta kahteen jättänyt salia pois. Sitten kun se iho on hilseillyt tai rupi lähteny irti

Sen aikaa kun kipu haittaa treeniä, eli 2-3 päivää riittää. Kunhan rasvaa kunnolla kun menee salille ja kun sieltä pois lähtee ni pesee kunnolla ja uus kerros rasvaa.

Riippuu tietty tatskasta,mutta pari pvää riittää oikein hyvin.Mutta maalaisjärki mukana tietty.Jos on esim.Ylähartioissa tatska,niin penkkiä ei kannata heti hieroa jne..

Itse otan forkkuun nyt kuvaa, ja iha perus mustana, uskon että ku on pois sen 2 päivää nii riittää.

1päivä - viikko, riippuen tatuoinnin koosta ja paikasta, kunhan vaa rasvaa ennen ja pesee + rasvaa kunnolla salin jälkeen.

joo toi hiertyminen ei oo ollenkaan hyvä asia, mutta kannattaa odottaa että pahin arkuus lähtee pois ja muistaa huuhdella kunnolla treenin jälkeen

Ite treenasin vielä samana päivänä kamppailua ku kuvan otin. Loputkin on otettu muistaakseni treenipäivinä eikä mitään haittaa. Kuhan se on semmosessa paikassa että ei joudu kauheeseen venytykseen.
Jos sä vaikka rintaan jotain hakkaat ni mitä se haittaa ku penkkaat?

Aivan yksilöllinen juttu.Itse olen ollut niin kauan salilta pois ennen ku kuva on täydellisesti parantunut!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom