Uusi superlupaus Richard Jones

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
ruhl sanoi:
Kilpailuhistoria ja muutamia kuvia:

http://anabolicreview.com/vbulletin/showthread.php?t=90642

Hänen ensimmäinen ammattilaiskilpailu tulee ilmeisesti olemaan NOC myöhemmin tänä keväänä. Tältä kaverilta monet odottavat paljon...

Uusi Shawn Ray! Klassinen rakenne, hyvä iho ja komea naama eivät varmaan myöskään haittaa esiin marssia ammattilaispiireissä. +10 kiloa lihaa tosin vaatii tuo paketti menestyäkseen.

Joo eiköhän tolla pohjalla ole jo hyvä jatkaa. Tilaa on vielä suuremmallekin määrälle lihaa niin sillon tulee näyttään jo aika kovalta paketilta.

Alku näyttää lupaavalta mutta tosiaan kaipaa lisää lihasta jos aikoo pärjätä ammattilaisissa. Hyvä rakenne. Kädet ja pohkeet näyttivät vähän pieniltä kisakuvissa.

ohhoh, onpas komea rakenne! Tuosta(kin) kaverista voisi joku päivä tulla jotain "suurta", toivotaan että kaikki menee hyvin eikä tule loukkaantumisia tai lopu rahat.

Hienon näköinen fysiikka! Mikä siinä muuten on, että monet näyttävät paremmilta ja sopusuhtaisemmilta amatöörinä? Sitten kun astuvat ammattilaislavoille, niin muuttuvat jotenkin "möhkäleiksi" gh-gutteineen? Toivottavasti tälle kaverille ei käy samoin.

ruhl sanoi:
Kilpailuhistoria ja muutamia kuvia:

http://anabolicreview.com/vbulletin/showthread.php?t=90642

Hänen ensimmäinen ammattilaiskilpailu tulee ilmeisesti olemaan NOC myöhemmin tänä keväänä. Tältä kaverilta monet odottavat paljon...

Voi olla kyyti aika kylmää, kaveri on kuitenkin paljon pienempi kuin Shawn Ray ja jalat ovat paljon yläkroppaa jäljessä. Vastaan tulee kuitenkin Quincy Taylor, Nasser, Atwood, Melvin Anthony, Darrem Charles, Kenny Jones, Rodney St.Cloud, Pavol Jablonicky yms. Kisassa luvassa pari muutakin mielenkiintoista debyyttiä, kuten Branch Warrenin, Eric Otero ja Jimmy Cannyonin. Itse veikkaisin, että QT on saannut vähän massaa varteensa ja lyö itsensä lopullisesti läpi. Lisäksi Nasser saattaa yllättää, positiivisesti.

Aivan... Tulevaisuudessa kylläkin, mutta ei varmasti aivan heti kärkeen pamahda.
Mutta aikaa on hyvin edessä... Positiiviselta näyttää.

Vielä tavaraa jalkoihin ja käsiin, niin tässä on kova kilpailija!
Selkä näytti hyvältä, samoin vyötärön kapeus pisti silmään.
Loistava lupaus!

Juudas sanoi:
Voi olla kyyti aika kylmää, kaveri on kuitenkin paljon pienempi kuin Shawn Ray ja jalat ovat paljon yläkroppaa jäljessä. Vastaan tulee kuitenkin Quincy Taylor, Nasser, Atwood, Melvin Anthony, Darrem Charles, Kenny Jones, Rodney St.Cloud, Pavol Jablonicky yms. Kisassa luvassa pari muutakin mielenkiintoista debyyttiä, kuten Branch Warrenin, Eric Otero ja Jimmy Cannyonin. Itse veikkaisin, että QT on saannut vähän massaa varteensa ja lyö itsensä lopullisesti läpi. Lisäksi Nasser saattaa yllättää, positiivisesti.

Sorry nyt, mutta KENNY JONES ei sentään tälle kaverille, kuten ei käytännössä Jocelyn Pelletieria lukuunottamatta ole juuri kenellekään vakavaksi vastustajaksi laskettavissa.
Muuten kyllä samaa mieltä, että kovaa kyytiä tulee, kuten melkein aina vihreille ammattilaisille muutenkin.
Mutta potentiaalia on ja toimii minun silmään paljon paremmin kuin gh-gut -tyylisuunnan mörkömiehet.

edit: Kenny Jones at Ironman 2004

S225T sanoi:
Sorry nyt, mutta KENNY JONES ei sentään tälle kaverille, kuten ei käytännössä Jocelyn Pelletieria lukuunottamatta ole juuri kenellekään vakavaksi vastustajaksi laskettavissa.
Muuten kyllä samaa mieltä, että kovaa kyytiä tulee, kuten melkein aina vihreille ammattilaisille muutenkin.
Mutta potentiaalia on ja toimii minun silmään paljon paremmin kuin gh-gut -tyylisuunnan mörkömiehet.

edit: Kenny Jones at Ironman 2004
;)

Nyt yhdyn teihiin kaikkii rajusti! TOssa ON TYYLIÄ! Tota just bodaus tarvitsee! Toi kroppa ei tarttee enää mitään, se on siinä! Tää jätkä meni mun all time favorites listalle Arnoldin seuraan.

On muuten hieno fysiikka, toki kaipaa vielä kokoa.

Back
Ylös Bottom