Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän salinomistaja ilmoittele lehdissä kunhan virallisen avajaispäivän lyöpi lukkoon. Itse sali on jaettu kolmeen osaan, joista kaksi on varustettu laitteilla ja yksi varattu jumppapuoleksi. "Sikaosasto" tulee olemaan yksi suomen parhaimpia, sillä kaikki laitteet ym. härpäkkeet on ostettu Selkäinahon Sakarin puodista. Salilta löytyy myös saunatilat, joita ei nykyään monesta paikkaa löydy.neutraali sanoi:on tulossa. huhuja on ollut jo "monta" kuukautta liikenteessä. voimanosto painotteinen sali, johon ilmeisesti kuitenkin tulee myös spinning tilat. mää en ymmärrä että miks tämä salin tulo on ollut jotenkin niin salamyhkäistä, kuulee vain huhuja sieltä täältä ja yhteen väliin jopa oli ettei siitä saisi puhua mitään, ihme liiketoimintaa. jos itse olisin salia perustamassa niin rummuttaisin aivan täysillä ja sanoisin että kertokaa kaikille että uus sali on tulossa ilman mitään salamyhkäisyyttä.
vai onko tässä ollut jotain ongelmia kun ei kyseistä salia ole ruvettu ennakkoon mainostaan?
neutraali sanoi:on tulossa. huhuja on ollut jo "monta" kuukautta liikenteessä. voimanosto painotteinen sali, johon ilmeisesti kuitenkin tulee myös spinning tilat. mää en ymmärrä että miks tämä salin tulo on ollut jotenkin niin salamyhkäistä, kuulee vain huhuja sieltä täältä ja yhteen väliin jopa oli ettei siitä saisi puhua mitään, ihme liiketoimintaa. jos itse olisin salia perustamassa niin rummuttaisin aivan täysillä ja sanoisin että kertokaa kaikille että uus sali on tulossa ilman mitään salamyhkäisyyttä.
vai onko tässä ollut jotain ongelmia kun ei kyseistä salia ole ruvettu ennakkoon mainostaan?
neutraali sanoi:jos itse olisin salia perustamassa niin rummuttaisin aivan täysillä ja sanoisin että kertokaa kaikille että uus sali on tulossa ilman mitään salamyhkäisyyttä.