Uusi sali Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NHB
  • Aloitettu Aloitettu

NHB

Huhu kertoo että Alppilaan olisi tulossa uusi kuntosali. Onko kellään tarkempaa tietoa aiheesta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on tulossa. huhuja on ollut jo "monta" kuukautta liikenteessä. voimanosto painotteinen sali, johon ilmeisesti kuitenkin tulee myös spinning tilat. mää en ymmärrä että miks tämä salin tulo on ollut jotenkin niin salamyhkäistä, kuulee vain huhuja sieltä täältä ja yhteen väliin jopa oli ettei siitä saisi puhua mitään, ihme liiketoimintaa:). jos itse olisin salia perustamassa niin rummuttaisin aivan täysillä ja sanoisin että kertokaa kaikille että uus sali on tulossa ilman mitään salamyhkäisyyttä.

vai onko tässä ollut jotain ongelmia kun ei kyseistä salia ole ruvettu ennakkoon mainostaan?

Lidl meíninkiä, mitään ei kerrrota ja salamyhkäisyys ruokkii ihmisten uteliaisuutta.

Pari kertaa olen pyöräillyt oletetun uuden salin paikan ohi (Patteritie 1 Alppilassa), viimeksi viime torstaina, mutta ei kyllä päälle päin näytä yhtään siltä, että siihen salia tulisi. Tosin eihän sen tarvitse ulos kummoisesti näkyä, mutta samaa ihmettelen, kuin neutraali, että miksei ole pistetty jotain kylttiä tai lakanaa edes siihen portin pieleen, ilmoituksia vaikkapa Forum24:een, Oululehteen ja Kalevaan jne. levitetty tietoa.

Noh, ehkä avajaispäivä on omistajillekin vielä hämärän peitossa, niin ei haluta tiedottaa, ennen kuin on varmistunut, että kaikki on tiptop.

Vähän kyllä ihmettelen, että mihin siihen Patteritie 1:n rakennuksiin saadaan mahtumaan sekä sali, että spinninghuone. Hyvä paikka sinänsä kunnon salille, koska ihan vieressä ei ole asuinrakennuksia, niin saa pudottaa vaikka 300kg varmaan lattialle, eikä kolahdus kenenkään unia häiritse. :D

neutraali sanoi:
on tulossa. huhuja on ollut jo "monta" kuukautta liikenteessä. voimanosto painotteinen sali, johon ilmeisesti kuitenkin tulee myös spinning tilat. mää en ymmärrä että miks tämä salin tulo on ollut jotenkin niin salamyhkäistä, kuulee vain huhuja sieltä täältä ja yhteen väliin jopa oli ettei siitä saisi puhua mitään, ihme liiketoimintaa:). jos itse olisin salia perustamassa niin rummuttaisin aivan täysillä ja sanoisin että kertokaa kaikille että uus sali on tulossa ilman mitään salamyhkäisyyttä.

vai onko tässä ollut jotain ongelmia kun ei kyseistä salia ole ruvettu ennakkoon mainostaan?
Eiköhän salinomistaja ilmoittele lehdissä kunhan virallisen avajaispäivän lyöpi lukkoon. Itse sali on jaettu kolmeen osaan, joista kaksi on varustettu laitteilla ja yksi varattu jumppapuoleksi. "Sikaosasto" tulee olemaan yksi suomen parhaimpia, sillä kaikki laitteet ym. härpäkkeet on ostettu Selkäinahon Sakarin puodista. Salilta löytyy myös saunatilat, joita ei nykyään monesta paikkaa löydy.

Empä jaksa tässä enempää turista, mutta suosittelen käymään kunhan sali virallisesti avataan...

neutraali sanoi:

totta turiset...:thumbs:

neutraali sanoi:
jos itse olisin salia perustamassa niin rummuttaisin aivan täysillä ja sanoisin että kertokaa kaikille että uus sali on tulossa ilman mitään salamyhkäisyyttä.

Neutraali, eikun salia pystyyn vain ;)

salin alkajaisiksi tulee 1000 kilon YT !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom