Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas pitäisi voimanoston ottaa mallia painonnostosta. Yksi liitto, yhdet säännöt ja yhdet varusteet.
Vain yksi mestari!
Kaksi liittoa maailmassa olisi maksimi minunki mielestä.. Nostaa ammattilaiset ja amatöörit ihan omissa kemuissaan. Tavallaan jokaiselle jotakin. Maailmanmestaruuksienn suomenmestaruuksien ja kaikkien arvo kasvaisi(?) ainakin minun silmissäni. Sarjoissa voisi olla enemmänkin nostajia. En tarkoita pelkästään suomea vaan maailmanlaajuisesti koska kuten vanha mies mainitsikin niin jenkkilässä homma on mennyt ihan överiksi..
Tuo ammattilaiset/amatöörit -kategoria on kyllä hassu, kun molempien liittojen nostajat käy töissä harrastuksen ulkopuolella...
Erot löytyvät varusteista, säännöistä ja suhtautumisesta doping-testeihin.
Sen verran suuret erot, että nostotulokset kys. liitoissa eivät ole millään muotoa keskenään vertailukelpoiset. Esim. Anokin vuosikausia tahkosi 350-370 kyykkyraudoissa IPF:ssä, nyt 500 kiloa on faktaa...ja äijä paisuu kuin pullataikina.
No jaa, en Anoa kyllä pullataikinaksi sanoisi.
Luit nyt vähän huonosti, huntteri. Kirjoitin että paisuu KUIN pullataikina. Eli lihasta tulee samaa tahtia.
...oon joskus kattonu kun emäntä laittaa pullataikinan kohoamaan
Luit nyt vähän huonosti, huntteri. Kirjoitin että paisuu KUIN pullataikina. Eli lihasta tulee samaa tahtia.
...oon joskus kattonu kun emäntä laittaa pullataikinan kohoamaan
No eihän painon saaminen 110kg--->135 ole mikään ongelma ja tää on kuitenkin tapahtunu vuosien 1997-2007 välillä, on niitä nähty tässä kovempiakin painon-nousuja nostajilta esim. F.Smultter, O. Lehto (painoa lisää n.20kg alle kahdessa vuodessa) ja Murtomäken Jani tais ottaa painoa viime vuonna kesäkuun SM kisasta--Lahden expo kisaan tuollaiset n.15kiloa..
Se on vaan ruokavaliosta kiinni nouseeko se paino vai ei.
No eihän painon saaminen 110kg--->135 ole mikään ongelma ja tää on kuitenkin tapahtunu vuosien 1997-2007 välillä, on niitä nähty tässä kovempiakin painon-nousuja nostajilta esim. F.Smultter, O. Lehto (painoa lisää n.20kg alle kahdessa vuodessa) ja Murtomäken Jani tais ottaa painoa viime vuonna kesäkuun SM kisasta--Lahden expo kisaan tuollaiset n.15kiloa..
Se on vaan ruokavaliosta kiinni nouseeko se paino vai ei.
Ihmettelen Harrij motiivia kirjoittaa tänne perättömiä herjauksia "lifetimebannista". Taitaa osua omaan nilkkaan uusi liitto joka on "pyhitetty" penkkipunnerrukselle ja nimen omaan pelkästään puhtaalle urheilulle. Itse en tunne kovin hyvin Leskenmaata, mutta varmasti liityn liittoon heti kun alkaa toimimaan. Svnliitossa ei varmasti mitään huonoa ole, mutta uusi liitto voimailun saralta joka on penkkipunnertajille tarkoitettu on erittäin tervetullut.
Ihmettelen Harrij motiivia kirjoittaa tänne perättömiä herjauksia "lifetimebannista". Taitaa osua omaan nilkkaan uusi liitto joka on "pyhitetty" penkkipunnerrukselle ja nimen omaan pelkästään puhtaalle urheilulle. Itse en tunne kovin hyvin Leskenmaata, mutta varmasti liityn liittoon heti kun alkaa toimimaan. Svnliitossa ei varmasti mitään huonoa ole, mutta uusi liitto voimailun saralta joka on penkkipunnertajille tarkoitettu on erittäin tervetullut.
1.postaus ;)
Ettet vaan olisi Leskenmaa?:lol2: