uusi ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloitettu Aloitettu

JJJ

Mitä mieltä tällasesta ohjelmasta?

Ma jalat+pohkeet(Kyykky,takareisi,jotain pohkeita)
Ti rinta+olkapäät(penkki, vinopenkki,pec deckissä flyereitä,
Ke lepo olkapääpun. käsip, vipareita)
to selkä(ylätalja,alatalja,vipuvarsikone ylhäältä, vipuvarsisoutu)
pe kädet(käsip,yhdenkäden scott by Jay Cutler,+joku muu,oj.talja,
la lepo oj. vipuvarsikone, yhden käden käsipaino istuen)
su lepo

ma rinta+ojentaja(lievästi vinopenkki,vinop.käsip,dippi,oj.talja,oj.k
ti jalat+pohkeet(kyykky/prässi,takareidet+pohkeita)
ke lepo
to selkä+hauis(maastaveto,kulmasoutu+joku talja)
pe olkapäät(smith punnerrus, vipareita)
la lepo
su lepo

:evil:

Sarjapituudet:
pari kovaa sarjaa pääliikkeissä.
Lähden tekee pari vkoa 10 toistoa ja sit4-6vkoa 8 toistoa ja sit loppuun vitosia muutaman vkon. Sit loppuu sutikka ampparit ja lähdetään tauolle :kippis2:

Viimeksi muokattu:
toimivan näköinen

Aika ok! Ei siinä ole ainakaan paljoa päällekkäisyyksiä, mikä parasta. Jos jaksat niin laita vähän (eli kaikki) liikkeitä ja sarjapituuksiasi niin se selventää vielä entisestään.

Viikonloppuna kaksi päivää lepoa peräkkäin,krapula?:D
Tismalleen samanlainen kierto mitä itse teen ja toimii,paitsi,että pidän levon kinttujen ja rinnan välissä,enkä ole koko vloppua off.

Muuten toi on mun mielestä ihan ok, mutta onkohan toi ojentajien kannalta hieman rankka? Siis jos toi ekan Perjantain kädet sisältää ojentajat niin seuraava ojentaja treeni on heti seuraavana maanantaina :hmmm: Ja sitten tulee puolentoista viikon lepo ojentajille. Voipi olla, että toimiikin, tuollainen ajatus vaan heti heräsi :rolleyes: Äh, sama juttu näyttä olevan olkapäillekkin... PRKL... emmätiiä.. HYVÄ SE ON! :D

Originally posted by Danger
Muuten toi on mun mielestä ihan ok, mutta onkohan toi ojentajien kannalta hieman rankka? Siis jos toi ekan Perjantain kädet sisältää ojentajat niin seuraava ojentaja treeni on heti seuraavana maanantaina :hmmm: Ja sitten tulee puolentoista viikon lepo ojentajille. Voipi olla, että toimiikin, tuollainen ajatus vaan heti heräsi Äh, sama juttu näyttä olevan olkapäillekkin... PRKL... emmätiiä.. HYVÄ SE ON! :D

Joo olet oikeessa.Eli ojentajat on pakosta pikkasen kipeet kahden päivän tauon jälkeen, mutta olkapäät mulla palautuu kyl viikonlopun aikana.Täytyy koklata tota hommaa.

Niin,editoin sinne noita liikkeitä äsken. Ja krapulaa ei ole syyskuusta eteenpäin kertaakaan prkle.:lol2:

No jos ei rupee patti turpoomaan, eikä voimaa tulemaan niin osta narua jossa on solmu! On aika jees toi että lasket sarjojen pituutta 5 asti!!! Itse pidän myös tuosta systeemistä, ettei aina vaan hinkata 8-12 kakkaa. Tuossa ei ehdi kyllästymään sarja pituuteen. Etkö sä tee mavee ollenkaan? En rupea neuvomaan, mutta mä teksin tuossa ohjelmassa kyllä, mutta sinähän tuota teet en minä.

Wanger....Ota silmä käteen. Kyl siel o maastaveto. Jätkä on niin tuotteessa, ettet nää enää mitään.:D

BTW. maastaveto on kunkkuliike. ja riittää,kun tekee jokatoinen vko sitä.;)

Originally posted by JJJ

ja jokatoinen vko tekemällä ei tule niin kauhea jumi päälle. Ainakaan niin äkkiä kuin kerran viikossa tekemällä :p

Originally posted by JJJ
Wanger....Ota silmä käteen. Kyl siel o maastaveto. Jätkä on niin tuotteessa, ettet nää enää mitään.:D

Voi kyllä olla on nuo syntymäpäivät vieneet havaintokykyä ja lamauttaneet keskushermostoa, mutta saan ainakin treenistä kaiken irti!

SORIIIIIII

Back
Ylös Bottom