Uusi naisten penkki ME 531 lbs

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisihan sitä herjata että 531 paunaa on kohtalaisen heikko tulos ihmiselle, jonka kehossa virtaa 10 kertaa enemmän testosteronia kuin teini-ikäisellä pojalla + kaikenmaailman muut myrkyt.

Mutta millä tavalla roinaava nainen eroaa roinaavasta miehestä? No toisen penkkienkka on 531 lbs ja toisen 1005 lbs, vai mikä se Rychlakin punnerrus olikaan.

Kumpikin on varmasti uhrannut todella paljon lajinsa eteen. Nainen tosin varmaan enemmän... Itse kieltäydyn tuntemasta minkäänlaista alemmuutta kumpaakaan kohtaan. Tavoitteeni ja se mihin itse olen valmis niiden tavoitteiden eteen on niin eri maailmasta, kuin noiden ammattilaisten.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tomppa85 sanoi:
Voisihan sitä herjata että 531 paunaa on kohtalaisen heikko tulos ihmiselle, jonka kehossa virtaa 10 kertaa enemmän testosteronia kuin teini-ikäisellä pojalla + kaikenmaailman muut myrkyt.

Mutta millä tavalla roinaava nainen eroaa roinaavasta miehestä? No toisen penkkienkka on 531 lbs ja toisen 1005 lbs, vai mikä se Rychlakin punnerrus olikaan.

en vittuile, mutta en saa nyt siitä kuuluisasta punaisesta langasta kiinni.. nää 2 kappaletta on aika ristiriidassa tai sit mun silmät on vitun ristissä väsymyksestä.

siis ensin puolustellaan vähän sitä naista ja sit haukutaan se maanrakoon?

Zone-sarja -42%
Pitääkö näissä jutuissa olla joku punainen lankakin? No ei vaan, kai minä yritin sanoa että Rychlakin näköisen mörön pitäisi penkata enemmän kuin 531 paunaa. Mutta tämä nyt vain on minun mielipiteeni. :evil:

Tomppa85 sanoi:
Pitääkö näissä jutuissa olla joku punainen lankakin? No ei vaan, kai minä yritin sanoa että Rychlakin näköisen mörön pitäisi penkata enemmän kuin 531 paunaa. Mutta tämä nyt vain on minun mielipiteeni. :evil:

eikö Rychlak sitten penkkaa yli 531 paunaa? :O

_RAIDER_ sanoi:
Henk.koht. ei noi paitapenkit juurikaan säväytä samanlailla kuin raakapenkit. Itse arvostan enempi puhdasta voimaa ja tyylikästä nostotekniikkaa.

Jos laji on voimanosto niin mitä vitun väliä sillä "puhtaalla voimalla" periaatteessa on jos rauta nousee?
Paitanostajilla ei tunnetusti ole yhtään voimaa ja ne paidat auttaa vähintään sen 70 kiloa.

Eipä olisi paha idea laittaa näistä voimanostajanaisten miehekkyydestä ja voimanostajamiesten läskeydestä samanlainen tredi kun varustevinkumisesta. Sitten sellanen yhden varotuksen systeemi, että yksi yrjöhymiö tai offtopic vittuilu aiheesta ansaitsisi varoituksen, sen jälkeen sen veerti pitkä banni että saisi jutella voimailusta vaikka cityn sivuilla.

Ihmetyttää nämä tissiposki-älykääpiöt kun tulee tredin kun tredin pilaamaan omilla, satakaertaa kulluilla, paskakommenteillaan. :down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jpm sanoi:
No kyllä kai se panee harmittamaan kun naiset penkkaa 2x enemmän kun nämä kitisijät itse.

Niin siihenhän näillä kitisiöillä perustuu tämä vittuilu kaiken takana on pelkkä KATEUS vastakkaiselle sukupuolelle. Mulla ei kyllä yhtään hävetä, vaikka joku nainen nostaisikin enemmän, täytää vain hattua nostaa ja toivoa, että naiset pukkaisivat uutta enkkaa kehiin.

Minulla nyt oli enemmän taka-ajatuksena niiden keinojen kritisoiminen, kuin sukupuolen. Vastustan ajattelutapaa, jossa vain tuloksia ja kiloja tuijotetaan hitusenkaan välittämättä niistä keinoista, joilla ne tulokset ja kilot saavutetaan. Arvostan enemmän jos joku edes etäisesti naista muistuttava pukkaisi 120 kg raakana...

Anteeksi että tämä älykääpiö-tissiposki tuli pilaamaan juhlanne. Jatkakaa toki. :kippis1:

Tomppa85 sanoi:
Minulla nyt oli enemmän taka-ajatuksena niiden keinojen kritisoiminen, kuin sukupuolen. Vastustan ajattelutapaa, jossa vain tuloksia ja kiloja tuijotetaan hitusenkaan välittämättä niistä keinoista, joilla ne tulokset ja kilot saavutetaan. Arvostan enemmän jos joku edes etäisesti naista muistuttava pukkaisi 120 kg raakana...

Anteeksi että tämä älykääpiö-tissiposki tuli pilaamaan juhlanne. Jatkakaa toki. :kippis1:

Ei siinä arvostelussa vikaa olekaan, mutta esim. roinapuolella on moraalitredi sitä varten ellei halua antaa ihmisten tehdä itselleen mitä lystää. Perustakaa ihmeessä oma yrjöhymiötredi ja siellä jeesustelkaa, se ei ole ongelma. vaan se että joka saatanan ketju ängetään täyteen paskaa. Eikä nämä Tompan tekstit varmaan ole niitä vittumaisimpia, niissä sentään joku ajatus käytetty.

Ei siinä ole mistään arvostuksesta kiinni jos joku tekee maailmanennätyksen, enkka on enkka arvosti sitä tai ei.

Hyviä ajatuksia ja ehkä joku jaksaisi niistä jauhaakin, mutta paikka väärä.

Njoo... on kyllä hiukan naiivia vedota kateuteen kun joku nostaa isot raudat ja hänen ulkonäköään/varusteitaan/douppaamisiaan kritisoidaan. Ja tomppan kanssa olen samaa mieltä, mutta vielä parempi olisi jos joku oikeasti naisen näköinen nostais sen 120kg vaikka sitten varusteilla ja doupeilla... eli kunhan ei näyttäisi mieheltä.

Joo olette kyllä oikeassa. Lupaan etten tule häiritsemään enää näitä ennätysketjuja. Minut voi vaikka bannata viikoksi jos jään moisesta offtopicista kiinni vastaisuudessa. :)

veijari sanoi:
Njoo... on kyllä hiukan naiivia vedota kateuteen kun joku nostaa isot raudat ja hänen ulkonäköään/varusteitaan/douppaamisiaan kritisoidaan. Ja tomppan kanssa olen samaa mieltä, mutta vielä parempi olisi jos joku oikeasti naisen näköinen nostais sen 120kg vaikka sitten varusteilla ja doupeilla... eli kunhan ei näyttäisi mieheltä.

Onhan noita nostajia vaikka kuinka. Ja isompiakin rautoja. sanooko nimi Kara Bohigian mitään? Tai vaikka palstan BlackWhiteRose?

Nättejä ja vahvoja tyttöjä.

RRKalle sanoi:
Onhan noita nostajia vaikka kuinka. Ja isompiakin rautoja. sanooko nimi Kara Bohigian mitään? Tai vaikka palstan BlackWhiteRose?

Nättejä ja vahvoja tyttöjä.

Eivätpä sano... mutta tiesin kyllä että noita pienempiä rautoja nostelevia kauniitakin tyttöjä on. Itse pidän enemmän heistä vaikken voimailua seuraakkaan aktiivisesti. Ja ennenkuin tulee mitään valituksia niin, kyllä arvostan tuota ennätystä sinäänsä, mutta kun noita yli 200kg rautoja pukkaavat naiset alkaa näyttää jo pahemmalta kuin miehet jotka ottaa 450kg+ rautoja :gene: vs :becca: :piis:

kaNi- sanoi:
Ei noi oo enää naisii, ne on sub-miehii. eiks se yks saksalainen kuulantyöntäjänainen jo vaihtanu sukupuoltaki... NAISTEN penkki ennätys on luokkaa 40kg (ja nyt alkaa provoa satelemaan Gillyannelta ja kumppaneilta?)

:confused: Olenko minä sanonut sinulle jossain jotenkin pahasti, kun tuollaisen kommentin heitit? Ei tässä nyt ole tarvis sen enempää kenenkään provoilla, mutta toivottavasti tuo 40kg oli todellakin vitsi (tai provo), koska etköhän sinä itsekin tiedä (tiedäthän?), ettei pienikokoisenkaan naisen tarvitse kovin paljoa treenata, että tuo 40kg menee rikki.

EDIT: Muuten olen kyllä samoilla linjoilla kuin RRKalle, ei näitä ketjuja ole pakko kenenkään lukea, ellei aihe kiinnosta (eikä kommentoida, jos ei ole mitään kommentoitavaa aiheesta vaan ainoastaan aiheen vierestä).

Tomppa85: Sinä kun olet vippi, niin käypäs piruuttasi tuolla mimmien kuvapuolella lukaisemassa BlackWhiteRosen kuvaketju läpi. Voima voi olla myös kaunis asia! :thumbs:

Gillyanne sanoi:
:confused: Olenko minä sanonut sinulle jossain jotenkin pahasti, kun tuollaisen kommentin heitit? Ei tässä nyt ole tarvis sen enempää kenenkään provoilla, mutta toivottavasti tuo 40kg oli todellakin vitsi (tai provo)

joo unohda... vitsi/provohan se oli

Gillyanne sanoi:
Tomppa85: Sinä kun olet vippi, niin käypäs piruuttasi tuolla mimmien kuvapuolella lukaisemassa BlackWhiteRosen kuvaketju läpi. Voima voi olla myös kaunis asia! :thumbs:

No kyllähän minä BlackWhiteRosen tiedän. Tosi vahva ja nätti nainen. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom