Uusi mesevirus?

messenger-checker-status/

Kaverilta tuli keskellä yötä tollanen linkki, jota luulen ettei se oo ite lähettäny. En voi tarkistaa ku ei oo nyt onlinessa, mutta vaikuttaa aika kusetus sivustolta. Tuolle sivustolla pitäisi syöttää msn accountin mail osoite ja salasana sellaiseen kenttään, jotta voisi nähdä onko joku laittanut sut torjuttuihin. En nyt todellakaan mee syöttään jotain salasanoja ja tunnareita jollekkin epämääräiselle sivustolle vaan aattelin et onko toi taas joku uusi mesevirus, joka leviää ja samal kaappaa sun käyttötilis.?

edit. laitoin tuon linkin epäkuntoon,mut siis saman nimisestä sivustosta on kyse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.messenger-checker-status.tk/

Kaverilta tuli keskellä yötä tollanen linkki, jota luulen ettei se oo ite lähettäny. En voi tarkistaa ku ei oo nyt onlinessa, mutta vaikuttaa aika kusetus sivustolta. Tuolle sivustolla pitäisi syöttää msn accountin mail osoite ja salasana sellaiseen kenttään, jotta voisi nähdä onko joku laittanut sut torjuttuihin. En nyt todellakaan mee syöttään jotain salasanoja ja tunnareita jollekkin epämääräiselle sivustolle vaan aattelin et onko toi taas joku uusi mesevirus, joka leviää ja samal kaappaa sun käyttötilis.?

en sanois että mikään viirus. jos se ois viirus, se kaappais sun meses ilman että sun pitäis syöttää mitään tunnareita mihinkään.

plishing taitaa olla parempi sana kuvaamaan tuota... ja oon sitä mieltä että jos joku menee tuohon, se saadaan mestata ettei vaan saa jälkikasvua..

e: :offtopic: tuli muuten mieleen että kännykälle tarjotaan mese-ohjelmaa joka lähettää tunnarit selväkielisenä. kannattaa tarkistaa vähän googlella jos kännykällä mesettelee

Noita on nyt parin viimepäivän aikana ilmestyny muutamakin vastaava, itsekään en tuollaiseeen tunnuksiani syöttäisi. Ainakin muutamassa ollut ideana että se näyttää onko joku blokannut/poistanut osoitteesi listaltaan. Hyvä idea, mutta vastalahjana voi saada msn-osotteensa kaapatuksi ja msn-listan kavereille noin miljoona mainospostia.

edit.
ja tuo siis mainostaa itseään niin, että lähettää kaikille listan ihmisille oman mainoksensa

mitään linkkejä ei kannata avata, tuli ne sitten mesessä, ircissä, emailissa, mailissa tai kadulla by feissarit. vaikka kaverikin mesessä sanois "kyl mä sitä painoin ei siel mitää ollu" -> ÄLKÄÄ SILTI PAINAKO! mm. kuviinkin voi upottaa koodia.

mitään linkkejä ei kannata avata, tuli ne sitten mesessä, ircissä, emailissa, mailissa tai kadulla by feissarit. vaikka kaverikin mesessä sanois "kyl mä sitä painoin ei siel mitää ollu" -> ÄLKÄÄ SILTI PAINAKO! mm. kuviinkin voi upottaa koodia.

Joo siis älä vaa avaa varsinkaan jos joku linkittää www.pakkotoisto.com

no ei linkit oo niin kriittisiä mutta kannattaa aina miettiä että miks vitussa joku taho tahtoo tietää sun tunnarit paikkaan x.... tuolla säästyy jo aika paljolta.

"ai hitto oon voittanu lotossa jossain guatemalassa, ne tarttee vaan mun visa-kortin numeron!!! pitääkin äkkiä täyttää toi!!!!!"

tai sit tää jo legendaksi muodostunut: "kirjoita visakortin numerosi tähän(+expire date), niin tarkistamme että onko se numero kaapattu" :D

Onko tää luotettava mesta, että uskaltaako pistää tunnarit ja passun tonne? Onko joku testannu..?

ei vittu :D

no antasitko sun verkkopankkitunnarit jollekin kadun miehelle?

no eihän tossa häviä kuin mese-tunnarinsa ja kaverit (jotka vittuuntuu siihen kun sun accolla spämmätään niitä)

e: oisko helpompi vaikka soittaa ko. kaverille jonka epäilee pistäneensä sut estoon tai mitälie?!?

Onko tää luotettava mesta, että uskaltaako pistää tunnarit ja passun tonne? Onko joku testannu..?

No eipä mulla tai kavereilla oo tullu tuolta mitään ongelmia. Toisin ku toi .tk, ainakin spammaa koko listalle jotain viestiä..

Toisaalta esim. clientti nimeltä Gaim näyttää jos joku on sut poistanut.

Joo siis älä vaa avaa varsinkaan jos joku linkittää www.pakkotoisto.com
Järkeään saa käyttää. Pitää myös muistaa, että osoitepalkin osotteen pystyy myös feikkaan.
no ei linkit oo niin kriittisiä mutta kannattaa aina miettiä että miks vitussa joku taho tahtoo tietää sun tunnarit paikkaan x.... tuolla säästyy jo aika paljolta.

"ai hitto oon voittanu lotossa jossain guatemalassa, ne tarttee vaan mun visa-kortin numeron!!! pitääkin äkkiä täyttää toi!!!!!"
Linkit todellakin on kriittisiä. Esim IRC:ssä näkee melkein joka päivä linkkejä spammaavia clienttejä, joidenka käyttäjät on näitä linkkejä uteliaisuuttaan menny painaan. Asia erikseen minkälaista komponenttia tai troijalaista näiden linkkien sivustot koittaa koneille ujuttaa.

En jaksa lukee ketjua läpi, mutta itelle toi tuli ja tajusin sentään lukea käyttöehdot ennenkun hyväksyin;) Lukee mm. että ohjelmalla on täysi oikeus muokata yhteystietojasi yms.

En jaksa lukee ketjua läpi, mutta itelle toi tuli ja tajusin sentään lukea käyttöehdot ennenkun hyväksyin;) Lukee mm. että ohjelmalla on täysi oikeus muokata yhteystietojasi yms.

Varmaa kannattas lukea tarkemmin. Ne pitää siinä oikeuden siihen, että ku kirjaudut tonne ni ne vaihtaa sun nimimerkin siks aikaa ja mainostaa sun meselistalle tota palvelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom