Uusi Mazda 6000 Eurolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
helvetti miten pienikin se on. mahtuuko tuonne kaks isompaa ukkoa edes istumaan?

jotenkin tulee mieleen nämä tokmannin "pirkka" skootterit..

Kyllä sinne tollanen kynis mahtuu.

Rupes kyllä tämä kauppakassi kiinnostamaan. Jännä nähä paljon hintaa tulee loppupeleissä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kysyin entiseltä duunikaverilta Mazdalta asiasta ja hänen veikkauksensa
oli, että Kauppalehdessä kirjoitusvirhe ja alkaen hinta tulisi olemaan 16 900€.

helvetti miten pienikin se on. mahtuuko tuonne kaks isompaa ukkoa edes istumaan?

Kyllähän tuo näyttää ainakin Yariksen kokoinen olevan, ellei isompikin. Pitää aika kankea olla ettei tuohon mahdu.

toyota-yaris-788037.jpg

tuollaisella ei kyllä kukaan MIES aja.
Naisillakin on siinä ja siinä ilkeääkö ajaa.

Mikä jottei? Useimmille ihmisille siinä autossa on tärkeintä se, että pääsee näppärästi paikasta toiseen. Kyllä mä tuommoisen hankkisin jos tarvetta olisi.

16900 on vähän pirun vaikea typottaa 6000.

Riippuu yrittäjästä :rolleyes:.

Silti itsekin uskon tuon hinnan tulevan olemaan siellä 16 k€:n paikkeilla. Kokoluokka on kuitenkin Yaris Verson kanssa sama, joka oli aikoinaan myös tuossa hintaluokassa. 6k€ se ei maksa Suomessa ihan satavarmasti

Riippuu yrittäjästä :rolleyes:.

Silti itsekin uskon tuon hinnan tulevan olemaan siellä 16 k€:n paikkeilla. Kokoluokka on kuitenkin Yaris Verson kanssa sama, joka oli aikoinaan myös tuossa hintaluokassa. 6k€ se ei maksa Suomessa ihan satavarmasti

Vai 16k :jahas:

Esim Huyndai Getz 1.1 automaattisella ilmastoinnilla maksaa suomessa sen 10999.

http://www.hyundai.fi/hinnasto/default.asp

Eli uskon toki että Mazda saa tuosta hintoja vielä painettua alaspäin, ehkä just verojen jälkeen siinä kymppitonnin alla... Jää nähtäväksi.

Vai 16k :jahas:

Esim Huyndai Getz 1.1 automaattisella ilmastoinnilla maksaa suomessa sen 10999.

http://www.hyundai.fi/hinnasto/default.asp

Eli uskon toki että Mazda saa tuosta hintoja vielä painettua alaspäin, ehkä just verojen jälkeen siinä kymppitonnin alla... Jää nähtäväksi.
´

Mazda2 nykyhinta 16 950 €. Samoin oli aikoinaan Yaris malli halvempi kuin Yaris verso. Mazda2 luokka verso ei luokkaa normi Yaris. Sisarmalli Ford
Fusion 1.4 80hv M5 Trend 5-ovinen 18100 € .

http://www.autowiki.fi/index.php/Mazda2_mk1

Jos ja niin kuin itse uskon auto pysyy tälläisenä ja vain faceliftataan nyt, niin auton hinta ei taatusti tule täällä tippumaan n. 10k€.

Tämä vain mun mielipide, myöhemminhän se nähdään, niin voidaan sitten kaivaa tämä keskustelu uudestaan esille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
´

Mazda2 nykyhinta 16 950 €. Samoin oli aikoinaan Yaris malli halvempi kuin Yaris verso. Mazda2 luokka verso ei luokkaa normi Yaris. Sisarmalli Ford
Fusion 1.4 80hv M5 Trend 5-ovinen 18100 € .

http://www.autowiki.fi/index.php/Mazda2_mk1

Jos ja niin kuin itse uskon auto pysyy tälläisenä ja vain faceliftataan nyt, niin auton hinta ei taatusti tule täällä tippumaan n. 10k€.

Tämä vain mun mielipide, myöhemminhän se nähdään, niin voidaan sitten kaivaa tämä keskustelu uudestaan esille :)

Todellisuus on toista sillä mazda on tuomassa tuon markkinoille eikä siihen tarvitse ikuisuutta odottaa. Suomen mazdalla ne yrittävät silti hilaa hinnan alle nykyistä mallia.
Tällä automallilla ei ole yhteisiä osia muutenkaan nykyisen mallin kanssa ja pienenä erikoisuutena on miller-moottori.

Mikä jottei? Useimmille ihmisille siinä autossa on tärkeintä se, että pääsee näppärästi paikasta toiseen. Kyllä mä tuommoisen hankkisin jos tarvetta olisi.
Samoin minä voisin hankkia tuommoisen pikkuauton käyttööni, ei haittaisi ollenkaan. Ja noi taitaa olla kuitenkin ihan käypiä vielä maantieajoonkin, joten miksikäs ei?

Zone-sarja -42%
aivan selvää ettei suomesta tule koskaan saamaan uutta autoa 6te. varmaan tehdas myy ulos tuohon 6te hintaan. siihen kun lätkitään kaikki mahdolliset ja mahdottomat verot niin hups keikkaa hinta on lähes korollan luokkaa. tuo 1.4tdi voi olla jo ihan pirtsakka mylly tollaseen pikku autoon. ainakin toyotan ja vw 1.4tdi:t ovat 90heppasia.

aivan selvää ettei suomesta tule koskaan saamaan uutta autoa 6te. varmaan tehdas myy ulos tuohon 6te hintaan. siihen kun lätkitään kaikki mahdolliset ja mahdottomat verot niin hups keikkaa hinta on lähes korollan luokkaa. tuo 1.4tdi voi olla jo ihan pirtsakka mylly tollaseen pikku autoon. ainakin toyotan ja vw 1.4tdi:t ovat 90heppasia.

Jos tuota suomeen tuodaan, niin aivan päivänselvää on, ettei hinta tule olemaan lähelläkään Corollaa. Tuohan sijoittuu jopa Aygon alapuolelle, joka taasen maksaa puolet Corollasta.

Jos tuota suomeen tuodaan, niin aivan päivänselvää on, ettei hinta tule olemaan lähelläkään Corollaa. Tuohan sijoittuu jopa Aygon alapuolelle, joka taasen maksaa puolet Corollasta.

joo no läpällä sen sanoin. liioittelin tahallaan kun tässä maassa lähes kaikki autoiluun liittyvä on kallista.

worldcarfans.comin mukaan kulutus satasella 5.4 litraa. Näillä bensan hinnoilla tuo olisi aika passeli kulutus. Ei ole edes mikään kauhean ruma peli tuo, vähän rupeaa jännittämään mihin hintaluokkaan menee. Parin vuoden päästä käytetyn tuollaisen ostaminen ei välttämättä olisi mahdoton ajatus.

Uudessa TM:ssä tuosta on pikkujuttu.
"Hinnoittelusta ei vielä ole tietoa, mutta tehtaan edustajat antavat ymmärtää että nyt ollaan tositarkoituksella liikkeellä eikä tätä mahdollisuutta ainakaan hinnoilla pilata"

Varmaan on vähän halvempi kuin edeltäjänsä, eli meniskö siihen 16te pintaan?

tuollaisella ei kyllä kukaan MIES aja.
Naisillakin on siinä ja siinä ilkeääkö ajaa.

Niin juuri, auton pitää olla JENKKI jossa on rengastussilla sutatut isot renkaat ja karvanopat. Wunderbaumista saa lisäpisteitä.

Itse olisin ostanut Smartin jo aikoja sitten jos hinta olisi siedettävä. On kaupungissa pirun kätevä. Ai niin onhan mulla skootterikin vaikka se onkin lälläripyörä.

Niin juuri, auton pitää olla JENKKI jossa on rengastussilla sutatut isot renkaat ja karvanopat. Wunderbaumista saa lisäpisteitä.

Itse olisin ostanut Smartin jo aikoja sitten jos hinta olisi siedettävä. On kaupungissa pirun kätevä. Ai niin onhan mulla skootterikin vaikka se onkin lälläripyörä.

Huhuja on myös liikkeellä tästä mazda 2 mps versiosta 2.0lt 230hv / 313 Nm. Luultavasti tämäkin mazda on hyvin samannäköinen kuin karvalakkimallit ja näin olleen aivan loistava sleeper ;)

http://www.autoblog.com/2007/07/04/jdm-only-mazdaspeed2-in-the-works/

http://www.thetorquereport.com/2007/07/should_mazda_bring_the_new_maz.html

Kiinnostaa kovasti nämä halpismallit. Muualla maailmassa myydään näitä halpismalleja ihan sikana mutta suomeen ko. malleja ei jostain syystä oikein maahantuoda. Esim. tota demiota ei muistaakseni ole koskaan virallisesti tuotu. Jos autotarve on suhteellisen vähäistä ja enimmäkseen kaupunkiajoa niinkuin mulla niin pieni halpa karvalakkimalli on ihan passeli. Matkat teen sitten lentokoneella kun ei törsää kaikkia rahoja autoon...

Vielä keväällä myytiin muuten uusia renault twingoja alle 9000€. Muuten olisin itselle ostanut mutta kun istuin sisällä pää katossa kiinni koko ajan. Nyt tuokin rellun halpismalli on veke myynnistä ja halvin rellu yli 14t€ :)

Suositut

Back
Ylös Bottom