Uusi look forumilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Näsingrad-Bodarit porteilla ;)

Stalingrad-elokuvassa oli lopputeksit hieman samalla lailla ,kuin tuo pakkotoisto-teksti,aika hyvä oikeestaan... :thumbs:

Joo todella hieno desing. Mahtava oikeestaan.. taitaa olla alan miehiä tämnä Clown tai sitte hyvä amatööri :D

Kyllä, hieno on.

Minulle eka assosiaatio tuo mieleen nykyisen Katso-lehden logon..?
Miksi tuo P-on kallellaan ?
Nyt kun headeriin on haettu geometrisia muotoja, niin tuon P-kirjaimen rikottu reuna ei oikein istu kokonaisuuteen...
Slogan ei tule oikein hyvin esille tuolla värillä.

Pojot kyllä silti tekijälle. Minä en osaa tehdä tuollaisia, osaan vain arvostella.

humanteri sanoi:
Minulle eka assosiaatio tuo mieleen nykyisen Katso-lehden logon..?
Miksi tuo P-on kallellaan ?
Nyt kun headeriin on haettu geometrisia muotoja, niin tuon P-kirjaimen rikottu reuna ei oikein istu kokonaisuuteen...
Slogan ei tule oikein hyvin esille tuolla värillä.

Pojot kyllä silti tekijälle. Minä en osaa tehdä tuollaisia, osaan vain arvostella.

P-kirjain on aikanaan semmoinen roiskastu versio ja ihastuttaa juuri siksi, se on aito logo, eikä väkisin väännetty. Ei sen oikein kuulukaan istua mihinkään, paitsi väriensä puolesta.

Erittäis jeesh. Ainoa mikä pistää silmään, on tuon boardin avonaiset reunat/päät. Näyttää siltä, että sivun pitäisi levetä koko ikkunaan että boardi näkyisi kokonaan, etenkin kun sen alapuolella olevat matskut on kaikki rajattu sivuilta.

Tuohon tyyliin näyttäisi meikäläisen silmään kokonaisuus paremmalta:
http://koti.mbnet.fi/rafael/desk1.jpg

rafael30 sanoi:
Erittäis jeesh. Ainoa mikä pistää silmään, on tuon boardin avonaiset reunat/päät. Näyttää siltä, että sivun pitäisi levetä koko ikkunaan että boardi näkyisi kokonaan, etenkin kun sen alapuolella olevat matskut on kaikki rajattu sivuilta.

Tuohon tyyliin näyttäisi meikäläisen silmään kokonaisuus paremmalta:
http://koti.mbnet.fi/rafael/desk1.jpg
´
Yhdyn tuohon mielipiteeseen.

vaikka olisi sama värikoodi, ei se silti kaikilla näytöillä näytä samalta. oon huomannu tuon asian monesti nettigrafiikoita tehdessä. jostain syystä varsinkin tft-näytöt näyttää nuo värit erilailla, vaikka on sama koodi. Strange...

Mike sanoi:
Jepajee, on se parempi borderin kanssa. Sanokaas muuten että onko tuo P:n takana oleva valkoinen erisävyinen kuin sivun tausta?
Ei mun silmään, ei kodin eikä työpaikan näytöllä.
että toi punainen aiheuttaa illuusion.
Arvelen, että näino.

Siis sivun taustalla on rasteria, ei siinä P:n takana olevassa valkoisessa. Eikä johdu ruutukaappauksesta mielestäni, joskus painiskelin saman probleeman kanssa omien sivujen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom