uusi liikekkö?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Näin tässä vähän aikaa sitten jotain kummallista......

Salilla ylätaljan alle yks aika iso tyyppi hinas tasapenkin ja rupes selällään vetämään sitä taljaa:hyper: sen treenikaveri piti sitä rinnasta kiinni ettei se nouse siitä ylös. näytti vähintäänkin kummalliselta mutta kai se tehokasta on kun niin iso tyyppi sitä veti. mihinkähän vaikuttaa sellainen liike? veikkaisin että yläselkään...

onko joku muu kokeillut, kertokaa....:worship:

Takaolkapääsoudusta tossa varmasti on kysymys. Voi tehdä myös alataljassa niin että on vähän jopa etukenossa ja vetää kahvaa kurkkua kohti. Tosin tässä ongelmana että asento hajoaa jos rautaa on enemmän.

selkäpäivä sillä oli menossa mutta monihan treenaa takaolkapäät selän jälkeen.
Tosi jännä liike. maataan niinkuin tehtäisiin penkkiä mutta vedetään siitä asennosta ylätaljaa:)

Oliko ote kapea vai leveä? Jos kapea, niin tuohan vastaa vähän liikeradaltaa kulmasoutua tai alataljaa. Erittäin leveällä otteella olisi takaolkaliike.

:offtopic: Minun on vaikea saada takaolkiin kunnon tuntumaa. Olisiko jotain helppoja liikkeitä. Mielestäni helpoin, jota olen kokeillut on tällainen: Makaan vatsallani korkealla tasapenkillä. Käsissäni on käsipainot. Rupean nostamaan niitä ylös siten, että kyynärpääni osoittavat sivuille. Kerran siis tehnyt tämän ja oli ihan ok. Salilta vaan ei löydy tarpeeksi korkeata penkkiä, joten joudun aina raahata jotain tavaraa penkin jalkojen alle.

:offtopic: Minun on vaikea saada takaolkiin kunnon tuntumaa. Olisiko jotain helppoja liikkeitä. Mielestäni helpoin, jota olen kokeillut on tällainen: Makaan vatsallani korkealla tasapenkillä. Käsissäni on käsipainot. Rupean nostamaan niitä ylös siten, että kyynärpääni osoittavat sivuille. Kerran siis tehnyt tämän ja oli ihan ok. Salilta vaan ei löydy tarpeeksi korkeata penkkiä, joten joudun aina raahata jotain tavaraa penkin jalkojen alle.
Takaolkapäsoutu ainakin itselläni toimii, joten julistan sen ilosanomaa. Esim. 2x8 takaolkapääsoutua&vipareita taakse 2x10.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom