Uusi laki kriminalisoi mm. MP3-soittimet

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo laki ei paljoa houkuttele pysymään kaidalla polulla. On paljon helpompaa imaista netistä valmiit mp-kolmoset kuin ostaa kallista levyä ja ripata se itse. Kummatkin kun olisivat uuden lain mukaan yhtä laittomia puuhia. Kuka hullu maksaisi yli 20 öröä levystä, rippaisi sen itse omaan mp3-soittimeensa, kun homma on kaiken lisäksi laitonta. Järkevämpäähän olisi imasta valmiit biisit netistä. Oliskohan samktioilla edes eroa?

no eipä ole kyllä paljon mieltä pitää autossa alkuperäsiä levyjä. oon ite ottanut omista levyistäni kopiot autoon. levyt kun kestävät noin viikon autossa toimivina ja lisänä lähtevät varmasti rötösherrojen matkaan (kaverilta varastettiin 30 levyä autosta, kopioihin eivät koskeneet).

mut pääasia että kirkossa saa laulaa. :0:

Esitys kaatui virsien tekijän oikeuksiin!?! WTF! Vaikka kirkossa tulee käytyä, niin silti ihan hel***tin naurettava kohta miksi ko. laki ei mennyt läpi perjantaina. Kuinkahan monesta suomalaisesta tulee rikollinen tämän lain tullessa voimaan, kai tässä voi heittää hyvästit poliisikouluun pyrkimiselle... "Joo, muuten kyllä läpäisit testit, mutta sulla on ollu näitä laittomia mp3 levyjä sun autossa tossa 2005..."

Laitoin mailia eduskuntaan perjantaina, ja joutunee laittamaan pari mailia lisää, on muutkin näköjään asialla.

MP3 soittimet eivät tule laittomaksi, vaan jos sielä on tekijäsuojattuamateriaalia. esim kotitekosia biisejä saat mp3 soittimella kuunella. Ja tämä laki koskee kopiosuojattuja cd levyjä.

Amis sanoi:
MP3 soittimet eivät tule laittomaksi, vaan jos sielä on tekijäsuojattuamateriaalia. esim kotitekosia biisejä saat mp3 soittimella kuunella. Ja tämä laki koskee kopiosuojattuja cd levyjä.

:anssi:

Ja kotitekoista musaa tekee...ööh... max 5% MP3-soittimen omistavista henkilöistä. Pointtisi on leppäkertun tatuointien rikollista lähestymistä. IMHO.

Mp3 soittimilla saa kuunnella varmasti esim iTunesista ostettua musiikkia, joka on mp3-formaatissa.
Mutta lakihan tosiaan kaatui jo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom