Uusi kickboxing- ja ninjutsuseura Turussa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kaverin facebook sivu on joku vitsikirja :D

Jep [=)] Koko elämäni Suomessa mä oon Kasvanut Kamppailulaji piireissä & mut on koulutettu hyvin, Sitä mitä muut kutsuvat Viidakoksi tai Helvetiksi niin sitä tilannetta Mä Kutsun taas"Kodikseni Voittaakseen Sodan pitää muuttua itse Sodaksi" Tai sit se johtuu siitä et tulen Sotilas & ammatti-sotilas Professional Soldier perheestä missä molempien vanhempien vanhemmat ovat olleet sodassa & sotineet & saaneet Sotilas koulutuksen etenkin mun Äidin Isä joka on ollut Usa:ssa Paikallisessa Merijalkaväessä aikoinaan Ammattilais Sotilaana jonkin aikaa. "Mercenary" Palkka Sotilaana"...

http://www.kickboxingclub.fi/fakta-tietoa-ammattimaisesta-osaamisesta-kbct-eessa

"Kait voisi tähän väliin sanoa senkin että, ihan kaikkea mitä joillain sivuilla voi lukea hyvän mainostamisen vastaisesti ei aina ihan kannata mennä heti välittömästi uskomaan, on vanha kunnon sanonta "Kaikki mikä kiiltää, ei ole kultaa"

Jos on aitoutta & on faktaa, niin sen myös voi löytää jostain hakemalla, etsimällä, googlettamalla pitääkö faktat faktoina paikkansa vaiko ei, kaikki silmänkääntö temputkin ovat huomattavissa, jo siitä, että aito fakta on aina aito paikkansa pitävä fakta, milloin se on hyvän mainostamisen mukaista & sallittua.

Hulppeat tilatkaan vaikka mikä tahansa Areena olisikin ei myöskään takaa sitä että välttämättä koko homma oli millainen tila tahansa on joku ns" Las Vegasin "Heaven taivas" pinta voi kiiltää päältä, muttei se kuitenkaan ihan aina välttämättä kiillä sen alta" jos sanonnan ymmärtää.

Kaipa se on fakta että aitojen MM-Tason Maailmantareiden, maailmanmestaruuksista googlettamalla löytyy faktoina haettua tietoa, "Yleensä useimmiten" näin on faktat.

Kamppailusta ihan sen verran näin tähän iltaan, että emmehän me nykypäivänä" missään Rooman Colommissa" kamppaile joten se on yleensä kehässä, taikka budo tatami matolla missä kamppailua käydään, taikka Nyrkkeilykehässä. Ihan sama vaikkapa mikä Areena tahansa sitten olisikin kyseessä, ei takaa viimeaikaista osaamista aina välttämättä, nykypäivänähän useimmat matsit käydään kuiteskin joko tatamilla taikka kehässä.

Hulppeat tilatkaan, eivät takaa aina välttämättä kaikkea voihan olla siistit tilat ja isot muttei sekään aina faktana välttämättä takaa myöskään kaikkea. Oli vaikka mikä tahansa Areena olisikin ei sit myöskään takaa sitä että välttämättä koko homma oli millainen tila tahansa on joku ns" Las Vegasin "Heaven taivas Pia Zadora:n keidas"

Onhan niitäkin ns" väitettyjä."Paperi Mestareita" toki juu olemassa jotka omien sanojensa mukaan ovat vuonna-Luu" ehkä kenties lyöneet mukamassa jonkun väitetyn-huhutun MM-Maailmanmestaruuden itselleen taikka euroopan Mestaruuden, Olen minäkin tuntenut yhden Tyypin kerran keneen satuin törmään elämäni aikana, kuka väitti että oli Musta vyö.Muttei oikeasti aidosti sitä ollutkaan saanutkaan, eikä ikinä saavuttanutkaan, mutta käytti sitä siitä huolimatta ja uskotteli asiaa monille ihmisille. Jos mulle tulisi joku sanomaan, vaikkapa että mulla on musta vyö niin asettaisin välittömästi, sellaiseen asemaan kaverin kysyen jaa a jaahas, noh kukas sen sulle alunperin myönsi ? keneltä sait sen hyväksytysti sitten oikeasti läpi ?, minä vuonna se oli ?, missä se oli ?, minä päivänä ?, minä kuukautena ?, minkä niminen henkilö sen myönsi ?, löytyykö yhtään mitään fakta tietoa jos vaikkapa esim. Googlettaa laittaa vaiks hakuun tietoa. Millä salilla se sille myönnettiin meinaa, voihan itse Joulupukillakin olla musta vyö vaikkapa" mutta eri asia on, että onko se aidosti edes välttämättä aina totta onkos välttämättä se tieto edes paikkansa pitävä fakta tietokaan ? pistäisi ihmetyttämään & mietityttämään kovin. Voihan Joulupukkikin väittää lyöneensä vaikkapa minkä tahansa MM-Maailmanmestaruuden mutta silloin täytyisi kysyä että : Minävuonna se tapahtui ? Oliko se silloin vuonna-"luu" vaiko vuonna-62" vaiko vuonna 70-80 luvulla sillon niih. Että vai oliko se silloinkaan vielä edes vaiko milloin ?"

Menin joskus Kupittaan hallissa suihkuun, niin siellä Seppo suihkutteli bokserit jalassa, ja pukkarissa hetken odoteltuaan laitto farkut märkien boksereiden päälle. Mahtaakohan tolla olla ihan terveen paperit? Olemukseltaan vaikuttaa ehkä lievästi kehitysvammaiselta (ei pahalla).

btw: kaveri taitaa täyttää ens vuonna 30, mitä ei ihan heti uskois.

Tuli vasta äsken luettua tämä ketju alusta alkaen. Hyvät naurut sai kyllä. Vahvasti tulee Titan Fist mieleen, mutta ei taida kuitenkaan olla Hammer kyseessä. Myös legendaarinen MikaT2 tulee toki mieleen noita juttuja lukiessa, hänhän kertoili myös aikamoinen ninja olevansa. Mika taitaa tosin nyt vaikuttaa täällä nimellä Jontte89, joten ei taida hänkään olla. Tosin nimien yhtäläisyys voisi tähänkin viitata, siis MikaT2, Mikaels.

Jotenkin tällaisia juttuja lukiessa on aina vaikea uskoa että tyyppi olisi tosissaan, mutta tämäkin on jatkunut sen verran kauan että ehkei kuitenkaan perus trollailusta ole kyse.
Show must go on. Youtube-pätkiä odotellessa.:D

No en kyllä ole mikään Seppo tai sen paremmin Mikakaan.
Tuo jätkä on niin sekaisin että sen näki jo ensimmäisistä kirjoituksista mitä tähän ketjuun oli pastettu.

''No Comments about my life right now no one needs to know anything, nothing Tässä kohtaa vetoan Koodi sanaan " OMERTA" THE CODE OF SILENCE HILJENTYMISEN & VAIKENEMISEN LAKIIN JOTA NOUDATAN ELI "OMERTA" '' Suoraan herran aidosta fb-profiilista, siitä todellista. Sitten siellä lukee osotteesta lähtien kaikki.. hehe

http://m.iltalehti.fi/kamppailulajit/201708022200300865_bw.shtml

Syyte henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikosaikeista - kiistelty kamppailulajien aktiivi tuomittiin käräjäoikeudessa
Keskiviikko 02.08.2017 klo 15:06
Turussa vaikuttava kamppailulajien kiistelty aktiivi tuomittiin käräjäoikeudessa vuoden ehdolliseen vankeustuomioon.

Kamppailulajiaktiivin käräjäoikeudessa saama tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Arkistokuva ei liity tapaukseen. AOP

Syytetty turkulaismies todettiin syylliseksi kolmeen laittomaan uhkaukseen, todistajien uhkailuun ja yhteen kunnianloukkaukseen. Rikokset tapahtuivat pääosin keväällä 2017.

Tuomitun tausta on värikäs koko 2000-luvun ajalta. Hän on tuonut sosiaalisessa mediassa itseään julki kamppailulajien syrjittynä auktoriteettina Suomessa.

Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiossa häntä syytetään muun muassa kahden naishenkilön henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikosaikeista. Sanomaansa turkulaismies tukevoitti lisäuhkauksilla omassa Facebook-julkisuudessaan.

Osa oikeuden syytteistä liittyy todistajien painostamiseen ja uhkailuun käsittelyn aikana. Tuomiot eivät vielä ole lainvoimaisia.

JARI NIKKOLA

Mä luulin että tuo oli vaan vitsi, eli trolli

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom