UUSI! HK:n Potku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu
Uusavuttomat huomio, Kohta tulee myyntiin muovipussissa valmiiksi pureskeltua kanan rintafilettä.

Ei voi ymmärtää tätä valmisruokien suosiota.

Täyttä asiaa.:kippis1:

Useimmiten ravintoarvot päin helvettiä ja kokolihasta ei tietoakaan. Hintahan saattaa olla joskus kohdallaan, mutta olen päättänyt ettei meidän perheessä tarvitse tinkiä ruoasta. Kyllä se broilerin rintafilee on vaan herkkua ja paistuu nopeasti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvii noi jotkuu, lihapullat hyvii mut kastike kusi, liian mautonta.
Ei nää mitää hurjan tulisii ollu.
Noi makkarapaloi en oo viel maistanukkaa.

e. tod.näk syön näitä toistekkin =)

Lihapullat hyviä. HK:n uudelle luovalle johtajalle, Jyrki Sukulalle
kiitos innovatiivisuudesta.

Mutta nimi. POTKU!
Samaan aikaan kun lehdissä oli juttua Jyrkin nimityksestä, HK
antoi potkut 57:lle ihmiselle. Joku sisäpiirivitsi?

Mahavaivoja

Kaverini kertoi ostaneensa jonkun noista Potkuista ja syöneensä ennen työpäivää. Tästä seurauksena oli kuulemma joutunut istumaan posliinilla muutaman tunnin ja joutunut ilmoittautumaan töihin ettei pysty tulemaan :D Ja juttu on tosi tai ainakaan itsellä ei ole mitään syytä epäillä kaveria. Luultavasti ollut joku pilalle mennyt tapaus tms. Pitää itsekin maistaa.

Wingsien maku loistava! Liian vähän syötävää niinkuin yleensäkki kun on luut ja vehkeet mukana, mutta hyvää oli. Nugetit aika tylsän makusia.

Määrään nähden liian kallista.

Mahavaivoja

Mullakin lens ripsa holtittomasti, tiedä sitten johtuko just noista. :rolleyes:

Täyttä asiaa.:kippis1:

Useimmiten ravintoarvot päin helvettiä ja kokolihasta ei tietoakaan. Hintahan saattaa olla joskus kohdallaan, mutta olen päättänyt ettei meidän perheessä tarvitse tinkiä ruoasta. Kyllä se broilerin rintafilee on vaan herkkua ja paistuu nopeasti!

Noh, onneksi olen vain tällainen tavis treenaaja, niin kerran kuussa nautittu valmisruoka, joss ravintoarvot ovat päin helvettiä ei haittaa yhtään mitään.
Mulla kun tuon ruoan tarkoitus on täyttää masu, ei kiinnosta paskan vertaa valmis ruoissa jotkut tanan ravintoarvot, niin harvoin niitä tulee kuitenkin syötyä.

Soosikin oli noissa juustojalapenonuggeteissa aika lirua ja sitä oli runsaasti. Eli jos nyt pitäisi HK:lle palautetta antaa niin hivenen enemmän lihatuotetta samaan rahaan, vähän vähemmän soosia ja senkin voisi kaataa sinne suoraan sekaan ettei tarvisi mitään hienoja kansisydeemejä.

Kaikki potkut tullu testailtua ja maukkaita on ollu :kuola: varsinki ne texmex-pyörykät!

Ostinpas töihin seuraavanlaisen paketin:

HK Potku - Broilerinugetti & Juusto Jalapenodippi
200g raejuusto pönttö
227g(ananasta 140g) ananaspönttö

Saapas nähdä miltä maistuu. ;)

ostin noita texsmex pullia,
ihan kuin tulisia lihapullia mutta jos määräsuhteutetaan niin nämä pallerot maksaa 3-4 x enemmän.

en osta toiste,kun en muutenkaan syö valmislihapullia.

Ne kanajutut ainakin oli pirun hyviä mutta ei siinä oikein syötävää riitä. Ja muutenkin ihan tolkuttoman vaikeeta se syöminen. Hyviä noi on ollut mutta aika suolanen hinta mun makuun.

Hyi helvetti, olin mainoksen uhri ja testasin kanansiipipaloja. En osta toiste, melkein 3euroa paketti ihan vehkeen makuisia ja nälkä ei lähde ja mikä pahinta, alkaa vain vituttamaan. Ärsyttää vielä enemmän, koska kävi jo hornetti 900gramman hornetti paketti kätösessä, mutta ei mainoksilla pommitettu alitajunta vei voiton.

Nämä kananugetit juustojalapenodipillä on ihan ok naposteltavaa, mutta turhan kalliita eikä näistä nälkä häviä mihkään :( odotin jotain paljon parempaa :1:

Oli kyl niin naurettavan kokonen poksi hintaa nähden, et multa se kyl jäi kaupan hyllylle. Ostan mielummin jokun hornet siipi hässäkän samalla hinnalla ja paaaaljon enemmän syömistä! :)

Pullat oli hyviä. Mutta hinta voisi olla sen max 2€ ni ois oikein käypää välipalaa sillon tällön.

Samaa mieltä. Olen nyt muutaman tänne duuniin ostanu yöpalaksi.

Maksoi n. 2€ kun ostin tuollaisen Broilerin siipipala purkin. Siinä olikin vain 4 tai 5 broilerin siipipalaa, aika helvetin turha mun mielestä. Ostan mieluummin semmoisen paketin jossa on 20 siipipalaa ja sekin on halvempi..

Suositut

Back
Ylös Bottom