Uusi harrastus etsinnässä, suosittele!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Minulla olisi haussa uusi urheiluharrastus kuntosalin ohelle, nyt saat suositella omaa urheilulajiasi! Kuntosaliharrastus on kaikkinensa mukavaa, mutta haluaisin joskus jopa kilpailla jossain urheilulajissa, eikä fitnesskilpailuiden keikistelyt kiinnosta..
Olen siis nainen, kuntosaliharrastuksen kautta on kertynyt jo jonkin verran voimaa, ja kestävyyskunto on OK. Tietysti plussaa lajissa olisi, jos sen pystyisi oppimaan hyvin vähän "vanhemmallakin" iällä, eli +20v voisi sen aloittaa.
Nyt vaan ideoita heittelemään! :rock:

Frisbeegolf toimii ainakin itsellä tosi hyvin palauttavana liikuntamuotona. Saattaa tulla kymmeniä kllsoja viikossa huomaamatta käveltyä (pääosin) luonnossa.

Thainyrkkeily on hullun kivaa ja kohtuullisesta voimatasosta ja peruskunnosta on hyötä. Kisaamaan voi mennä esim. parin vuoden treenaamisen jälkeen ja aikusenakin kehittyy vielä kivasti.

Golf. Tasoitussysteemin kautta kisaamisen makuun pääsee nopeasti, salitaustasta on varmasti hyötyä, sisäliikunnan vastapainoksi tulee ulkoiltua ja seurusteltua porukassa monta tuntia putkeen ihan huomaamatta.

Vapaaottelua minäkin suosittelen, tai vaihtoehtoisesti jotain muuta kamppailulajia. Kilpailemaan pääsee vanhemmallakin iällä halutessaan ja ihan loistavaa yleiskunnon ylläpitoa!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ääni crossfitille, sitäkin voi tehdä monella tapaa ja itseasiassa juuri on karsinnat talven kisoihin ja jokaisella on samankaltaiset mahdollisuudet menestyä, kunhan kunto ja tekniikat kohdallaan.

Bjj:lle suositus täältäkin. Hauskaa hommaa. Ainut miinus lajissa oli omalla kohdalla se, etteivät huonot olkapäät tykänneet.

Laskettelu tai lautailu ovat ainakin omasta mielestä hauskoja lajeja. Jos perusteet ovat hallussa, löytyy varsinkin suksipuolella joistain seuroista myös harrastelijoiden tekniikkaryhmiä, joissa koko homman saa uudelle tasolle. Siitä se hauskuus vasta alkaa!

Thainyrkkeily, kick boxing, nyrkkeily tms.
Aika nopeasti oppii aikuisenakin, pääsee kilpailemaan asti. Äärettömän kovia lajeja.

Itse ainakaan en välttämättä suosittele karatea ym. kamppailulajeja jos haluaa kisailla, vyöarvoihin tarvitaan opetella katoja, jotka on tosi tylsiä ja vaatii ainakin pidemmillä tasoilla jo hyvää muistia oppia pitkiä katoja, joka vyöarvolle kuitenkin pitää muistaa ne vanhatkin ja uudet on pitempiä ja vaikeampia.

Thainyrkkeily, kick boxing, nyrkkeily tms.
Aika nopeasti oppii aikuisenakin, pääsee kilpailemaan asti. Äärettömän kovia lajeja.

Itse ainakaan en välttämättä suosittele karatea ym. kamppailulajeja jos haluaa kisailla, vyöarvoihin tarvitaan opetella katoja, jotka on tosi tylsiä ja vaatii ainakin pidemmillä tasoilla jo hyvää muistia oppia pitkiä katoja, joka vyöarvolle kuitenkin pitää muistaa ne vanhatkin ja uudet on pitempiä ja vaikeampia.
Junnuna olin taidossa ja minulta loppui totaalisesti into kun oli jatkuvaa kuperkeikkaa tai sitten näitä liikesarjojen ulkoa opiskeluita joiden ideaa en vieläkään ihan täysin ymmärrä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom