Uusi B&K lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tää oo jo ilmestyny kauppoihin ainakin? Tilasin sen tuolta nettisivuilta viime kuussa kun oli se tarjous että sai mukana treenipäiväkirjan, mutta ei oo ainakaan vielä tullu mulle. Onko muille tullu vielä vai meniköhä se tilaus edes perille? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tilasin kyseisen lehden siskolle joululahjaksi netin kautta, eikä lehteä alkanut kuulumaan. Soitin perään, ja sanoivat että nettitilausten kanssa on ollut onkelmia, joten heille asti ei ollut mitään tilausta mennyt laisinkaan. Eli ei muuta kun soittamaan ja homma kuntoon. Tilaajillehan lehden pitäis kolahtaa luukkuun ennenkuin se edes tulee kauppoihin.

vilma-liina sanoi:
Itse tilasin kyseisen lehden siskolle joululahjaksi netin kautta, eikä lehteä alkanut kuulumaan. Soitin perään, ja sanoivat että nettitilausten kanssa on ollut onkelmia, joten heille asti ei ollut mitään tilausta mennyt laisinkaan. Eli ei muuta kun soittamaan ja homma kuntoon. Tilaajillehan lehden pitäis kolahtaa luukkuun ennenkuin se edes tulee kauppoihin.

B&K:ssa on alusta asti ollut lehden tilauksen kanssa ongelmia. Selittävät ongelmia sillä että toimitus ja paino ovat eri kaupungeissa, mutta luulisi eitä nyt homman saavan pelaamaan kahdessa vuodessa. Huonosti organisoitua toimintaa sanon minä.

Itekin pistin netin kautta tilauksen eikä oo mitään kuulunu.. noh.. whatever, luen lehden salilla.

Nro 2/2004 tuli helmikuun loppupuolella ja nro 3/2004 pitäisi tulla 8.4.2004. Nettitilauksen suhteen oli täälläkin ongelmia.

Hieman :offtopic: mutta koskee noita tilausongelmia. Tuossa syksyllä tilasin netin kautta Mega Duty updaten. Kirjaa ei alkanut kuulumaan. Odottelin monta viikkoa, kunnes soitin ja itse KP vastasi puhelimeen :D.

No syyksi postituksen myöhästymiseen tuli Fitnes Expot sun muut kiirettä pitäneet projektit. No eipä siinä. Kirja tuli varmaan viikon sisällä tuosta soitosta. Tai sitten aika kultaa muistot :).

itse olen koittanut kahteen otteeseen tilata lehden netin kautta,ei ole koskaan kuulunut....päätin että pitäkööt lehtensä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom