Uusi auto, kannattaako laittaa ruostesuojaus pohjaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zoxe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyseessä Volvo v70, mutta ei niin paljon erilaisia mielipiteitä, jotkut sanoo juu, toiset ei. Mitäs jengi on täällä mieltä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos aiot alta viiden vuoden pitää ja liikkeessä vaihtaa uuteen, ei mielestäni mitään järkeä laittaa.

Jos on tarkoitus pidempään pitää, sitten ehkä ja yksityiselle myydessä voi ehkä helpottaa kaupantekoa. Liikkeessä vaihtaessa ei mitään merkitystä.

Melutasoahan suojaus saattaa joissain tapauksissa hieman laskea...

ei pitäisi perustuen ,jos jaksat purkaa kaikki muovit , lämpöpellit , pakoputken jne pois niin sitten ei olisi haittaa ,mutta ei ole kyllä hyötyäkään

Kyllä kannattaa, auto säilyy paljon paremmin ku se suojataan heti uutena. Itse olen suojauttanut kaikki autoni jo noin 10v ajan eikä ole ollut ruosteongelmia. ;)

Todellakin kannattaa, jos autoa aikoo pitää vähän pidempään niin loppupeleissä tulee helpommaks ja vähemmän päänsärkyä.

Zone-sarja -42%
Mulla on vähän ollut sellainen mielikuva, että ei näihin uusiin autoihin oikein kannata, mutta kun yllä olevia kuvia katsoo, niin tulee mieleen, että kyllä käytettyä autoa ostaessani arvostaisin ruostesuojausta aika paljon. Että miten sen nyt ottaa. Jos omaa napaa tuijottaa ja aikoo vaihtaa parin vuoden päästä, niin ei varmaan kannata suojata. Kyllä aina joku löytyy joka sen suojaamattomankin ostaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom