Uusi 28-tuumainen TV hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Eli siis etsin 28":n TV:tä ja tiedän, että täällä liikkuu kuitenkin kaikennäköistä gurua, niin voisitteko kertoa, mitä kannattaa ottaa huomioon tuollaista televisiota ostettaessa?

Onko 50 ja 100 hertzin televisioilla suurta eroa? Digi-TV:n hankkiminen ei liene vielä ajankohtaista?

Merkkisuosituksia? Muuta huomioitavaa?

Hintarajana opiskelijabudjetilla 300 euroa.

Kiitokset vastanneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Angelos sanoi:
Eli siis etsin 28":n TV:tä ja tiedän, että täällä liikkuu kuitenkin kaikennäköistä gurua, niin voisitteko kertoa, mitä kannattaa ottaa huomioon tuollaista televisiota ostettaessa?

Onko 50 ja 100 hertzin televisioilla suurta eroa? Digi-TV:n hankkiminen ei liene vielä ajankohtaista?

Kiitokset vastanneille.

Tosiaan Digi-TV:tä en lähtisi ostamaan. Tuossa hintaluokassa katselisin 50Hz:n telkkareita. Itse enemmän tykkään satasesta mutta mulla on sellanen mielikuva ettei ihan halvimpia sadan Hz:n telkkareita kannata ostaa koska niissä on tingitty tarvittavista suodattimista ym kuvanparannus vempeleistä.

Merkkeinähän Sony on ihan hyvää palautetta saanut, Philipsin halvimmista malleista vähän huonoja ajatuksia mulla. Itselläni on JVC:n telkkari ja tosi tyytyväinen olen ollut.

Kun liikkeessa vertailet telkkareita vierekkäin kannattaa myös kaukosäädintä rämpätä sen verran että katsoo millaisilla säädöillä telkkarit siinä on. Hyvässäkin töllössä kun säädöt on pielessä niin näyttää tosi huonolle, ja tälläiseen ilmiöön kyllä kaupoissa sillon tällöin törmää.

Ja jos vaan mahdollista niin ehdottomasti suosittelen litteällä kuvaputkella olevaa laitetta.

Tässä nyt tälläinen sekava selitys.. :)

Angelos sanoi:

Kiitokset vastanneille.

Panasonicia suosittelisin mutta 300 eurolla ei kyllä hirveän hyvää 28 tuumaista saa.

Tuossa on aika hyviä ohjeita töllön ostajalle Sivun puolessa välissä Momentumin kirjoittamana:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=29614&highlight=t%F6ll%F6

Ja samaa mieltä kuin edellisetkin että digi-tv ja Philips kyllä on ei listalla.

Itsekkään en ole viellä töllöä ostanut vaikka on ollut jo suunnitelmissa puolivuotta. Ja edelleen olen aina töllö osaston ohi kulkiessa katsellut niitä. Ja edelleen olen yllättynyt että muutamassa Beko ja xxx merkkisessä halpiksessa on yllättävän hyvä kuva vs. 600€ ja kalliimmat töllöt.

Melkein voisi alkaa vilkuilemaan sinne plasma/LCD puolelle, itse en kyllä enää ostaisi möhköä teeveelaatikkoa missään nimessä. Kun on lättänäruudun kerran laittanut niin takaisin ei ole paluuta.

EDIT: ai jaa 300euroa oli raja... no sillä rahalla saat laadukkaan kaukosäätimen siihen plasmatöllöön

Tolla hinnalla ei vielä saa kunnon toosaa ja varustetaso on niukka.Jos kumminkin hintaraja on toi nii töppöstä toisen eteen ja vertailemaan eri merkkien kuvanlaatua .Nimittäin on iso ero eri merkkien välillä ei pelkästään halvoissa myös kalliimmissa malleissa.

Integrandi sanoi:
Paljon mahtoi olla hintaero tuon 100hz:n ja 50 hz:n välillä?

en kyllä muista kun ei ollu hobbyhallissa muita kun 50hz. vähän reilu vuosi sitten toi mun maksoi vähän alle 1000€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom