Uus puhelin!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _supra_
  • Aloitettu Aloitettu
Eli oon ostamas uutta puhelinta jolla hintaa saa olla enintään 600€,mitä puhelinta suosittelisitte? ja kokemuksia että mikä puhelin on hyvä ja mikä ei. Kiitos jo etukäteen!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä tiedä noista puhelimista niin hirveästi, mutta jos itellä olis 600euroa rahaa pistää puhelimeen. Ostaisin varmaankin jonkun ''uuden'' tai käytetyn paskan millä voi soittaa, tekstiviestit toimii ja muuten ihan ok kuntoinen + akku ei lopu 2minuutin puhelun aikana.
Loput sijoittaisin vuokraan ja ruokaan :) tai muuhun ''järkevään'' toimintaan.

Tämähän on sitten vain mun omat mielipiteet, mutta riippuen siitä mitä puhelimellas teet / tarviit jotain ''tiettyjä'' ominaisuuksia nii varmasti kannattaa käydä liikkeissä ja kysyä myyjiltä vähän tietoja. Kunhan muistaa käydä vertailemassa eri liikkeissä, meinaan hinnat saattaa heitellä aika hyvin :)

Kunhan muistaa käydä vertailemassa eri liikkeissä, meinaan hinnat saattaa heitellä aika hyvin :)

Puhelien hinnoissa jos missä juuri ei oli hintaeroja, on meinaan niin kilpailtuja, että saattaa liikkeiden välillä olla parin euron heittoja.

Mielummin ostaa heti ja säästää bensaa/aikaa.

Kertoisit ensin, että mitä siltä puhelimeltasi haluat, niin voi olla hieman helpompi vertailla laitteita.

Todella hyvä vinkki. Jos haluaa hyvän kameran tai hyvät musiikkiominaisuudet, niin niihinkin erikoistuneita malleja on.

Itse omistan vain puhelimen, jolla voi soittaa ja tekstata...on tässä kalenterikin. :D

jos nyt haluaa kaikenmoista kivaa niin taipuisin varmaan nokian n95 puoleen joko vanhempaan tai uuteen 8gb malliin.

Tähän voisi lisätä, että jos N95:n meinaatpi laittaa niin ehottomasti toi 8Gb. Kaveri oli jonkin aikaa Nokian tehtaalla kasailemassa juurikin noita N95:a ja sano, että toi normi N95 on ihan paska muovilelu. Ton hintasen puhelimen pitää tuntua laadulta ja kestävältä, jota 8GB:n malli juuri tarjoaa.

ite oon kans aatellu tota n95 8 gigasta versiota, mut eikös se oo aika iso möhkäle? että saisko mitään pienemmän kokosta puhelinta jos ois noi samat ominaisuudet ku n95:ssa? ja puhelimel räpsin kuvii,kuuntelen musiikkii, surffaan netis, lataan musiikkia, katon elokuvia linkkamatkoilla,oon messengeris jne...ja kokemuksia n95 8 gb:stä...

Itse ostan ennen juhannusta Nokian N82. Sitä on kehuttu netissä käyttäjien toimesta aika paljon ja arvosteluissakin pärjännyt hyvin. Hyvä haastaja N95:lle ja joissakin asioissa ajaa ohi (esim. parempi salama). N82 taisi aikasemmin keväällä voittaa jonkun palkinnon parhaasta kännykkäkamerastaan.

Jos päätät ostaa N95, ota ihmeessä 8GB:n malli. Suuremman muistikapasiteetin lisäksi siinä on korjattu useita vikoja ja lastentauteja, akunkestokin parempi.

Tässä mun ei-niin-ammattimaiset vinkit :)

kaikki vinkit käy...:) onkos toi n82 halvempi ku n95 8gb?
Oma-aloitteisuuttakin tällaisessa asiassa voi harrastaa. N82 lähtee verkkiksesta karvan alle 500, n95 8gb alle 600. Molemmat varmaankin tuohon käyttöön ihan hyviä luureja. N95 miellyttää noista omaa silmää enemmän.

No jos on rahaa noin paljon niin itse odottaisin vielä pari kk ja ostaisin uuden tulevan n96 mitä odotetaan nokian parhaana luurina ikinä ^^

Jos jotain videoita tykkäät katsella, niin ehdottomasti n95 8GB. Tuossa on huomattavasti isompi näyttö kuin N82:ssa. Kuten jo aiemmin mainittiin niin N82:ssa on Xenon salama, kun taas n95:ssä on ledisalama. Tuolla N82 saa siis hämärässä ihan yllättävänkin hyviä kuvia. Ominaisuudet muuten ovat lähes samanlaiset ja muistikorttejakin saa jo nykyään 8GB kokoisina.

Applen iPhone on kuulemma paras puhelin mitä on koskaan tehty :D Kysy vaikka iPakkotoistolta :D

Hinta kai olisi 499e (?) ilman kytkyä. Ei se imho olisi paha hinta. Ottaisin työkännyksi, jos firma ei jostain syystä vaatisi symbiania kännykältä :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom