Uus Linkin Park

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Dopey

Easy like Sunday morning
Ikä
54
Kaupunki
US of A
Mitäs tykkäätte? Mun mielipide on tosi :thumbs:

No tuon Somewhere I Belongin olen kuullut, ja aikasempi tuotanto miellyttää, joten ajattelin ostaa Meteoran.

OoDee

Samalla tavalla kuin Juhani Palmu maalaa uudestaan ja uudestaan samaa taulua, tekee Linkin Park uudestaan ja uudestaan samaa piisiä ;)

Ei yhtään paskempaa musiikkia, vaikka se laulaja välillä vaikuttaakin jotenki vähän löysältä (vrt. vaikka RATM tai Coal Chamber) :D

Oon samaa mieltä, jokainen piisi on samanlainen.. Eka levy kolahti kun siinä oli se tavallaan omalaatuinen linkin park - soundi, mutta tämä toinen on jo vanhan toistoa..

Godsmackilta tulee 8.4 uus levy "faceless", sitä odotan kyllä innolla.. kaks ekaa levyä on ollu Helvetin hyviä.

Meteorassa on yksi biisi ja se on Hit the floor:thumbs:

Linkin Park on aivan loistava! Parasta reenimusaa ever!

Ja kertokaapas mulle yksikin bändi, jolla ei olis tapana toistaa itseään. Kaikilla bändeillä on oma saundi, ja niin pitää ollakin. Sillä pidetään fanit uskollisina :)

Olen tällä teinilinjalla, joten toinen aivan ehdoton suosikki on The Rasmus. Sitäkin kuunnellessa reeni kulkee :)

Originally posted by Maiju28
Ja kertokaapas mulle yksikin bändi, jolla ei olis tapana toistaa itseään. Kaikilla bändeillä on oma saundi, ja niin pitää ollakin. Sillä pidetään fanit uskollisina :)
Suurin osa bändeistä itse asiassa kehittyy. Tällaset mainstream rock bändit tahtoo muuttua vähemmän (osittain todennäköisesti levy-yhtiön painostuksen takia) mutta esim Salivan uusin levy on selvästi kehittyny edellisestä. Incubus on loistava esimerkki jatkuvasta kehityksestä. Ja jos mennään enemmän underground musan puolelle, niin sieltä löytyy kyllä evoluutiota. Dream Theater, Pain of Salvation, Anathema... no näitä nimiä on vaikka kuinka paljon.

Jokaisella bändillä on aina oma soundinsa, mutta ei se tarkoita sitä etteikö bändi voisi muuttua ja kehittyä uusiin suuntiin, ja silti säilyttää oman soundinsa.
Linkin Parkin Meteorassa ei ole oikeastaan mitään uutta, mutta sehän ei minua vaivaa. Pääasia että musiikki kuulostaa hyvältä! :)

OoDee

Originally posted by Persetan
Samalla tavalla kuin Juhani Palmu maalaa uudestaan ja uudestaan samaa taulua, tekee Linkin Park uudestaan ja uudestaan samaa piisiä ;)

Mikä on toisen mielestä omaperäinen tyyli on toisen mielestä saman jauhamista... Nykyään moni bändi kuulostaa samalta kuin ziljoona muuta, ainakin LP:n kappaleet erottaa heti muusta muussista.

If it works, why fix it?

Linkin Parkin aikasempi levy tykitti aika kovaa. Saas nähä mihin tää Meteora kykenee... Toi Somewhere I belong on tosiaan aika lailla samanlaista ku Hybrid theoryn biisit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään sain levyn vihdoinkin. Ja pirun hyväähän tämä on. Perinteistä, mutta hyvää. Breking The Habit, From The Inside ja Easier To Run on tällä hetkellä suosikit.

OoDee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom